thor90 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei! Kjøpte meg en ny MP3-spiller i dag: Samsung T9 (4GB) -Installerte drivere/programvare++ -Koblet til spilleren, overførte musikk som bare det MEN så hang noe seg opp måtte reboote PC'en! Når jeg slo PC'en på igjen og koblet MP3-spilleren til igjen kom det frem en melding om at det oppstod en feil og bla bla bla. Så begynner MP3-spilleren å lade seg i USB-en på PC'en, men jeg får ikke frem på PC'en at spilleren er koblet til. Feil under installasjon melding får jeg om og om igjen etter hvert som jeg kobler spilleren til PC'en. Hva kan jeg gjøre for å bruke spilleren normalt igjen? Takk for svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Tja, det er mangt som kan ha gå galt. Det kan f.ex være: - Installert feil driver. Fort gjort dersom det er mange å velge melom på driver-cd'en. - Spilleren skulle vært koblet til PC'n FØR driver/programvare ble installert. Dobbeltsjekk dette. Endret 13. juli 2007 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå