DreamHeaven Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ønsker Kritikk på en ny trance låt jeg har mekka sammen. Klikk her for å høre! All kritikk er velkommen. Edit: Da Har jeg oppdatert låta. Endret 23. juli 2007 av DreamHeaven Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Interessant rytme i starten. Lydbildet passer bra, men synes melodilinjene blir for kjedelige, og synthen som kommer inn på 1:20 elle r no blir for skarp noen steder. (skjærer i ørene) Eller en ganske bra produksjon=) Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) takk for tilbakemeldingen! Det at det skjærer i ørene rundt 1:20 var ikke noe problem på mine høytalere, men da jeg hørte den på et annet anlegg merket jeg det. Anlegget mitt er vel kanskje ikke det beste Jeg skal se om jeg kan få fikset på det! PS. Dårlig med tilbakemeldinger på denne delen av forumet må jeg si Endret 23. juli 2007 av DreamHeaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå