Gå til innhold

Tommyrbo på youtube

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes de tre første filmene var de beste. Så gother-filmen på storskjerm sammen med mange fra klassen, mulig det er derfor jeg syntes den var utrolig morsom. Det er bare synd at de to siste filmene har vært ganske så dårlige. Temaene har større potensiale enn hva Tommy klarte å prestere. Håper neste film blir bedre.

Har dere sett apotekeren? Jeg har hørt vitsen før, men hadde glemt hvordan den endte :p

Lenke til kommentar
Så grovt oversatt vil du frem til at det at videoene hans har blitt sett et par hundre tusen ganger er det samme som at han har forandret verden i større grad enn alle andre? Skal man følge din logikk er Judson Laipply nærmest verdensdiktator, siden videoen hans har blitt sett hele 52 millioner ganger på Youtube. Wow!

Det at filmene hans, og ikke mine har blitt sett et par hundre tusen ganger skal tydeligvis nekte meg å være kritisk. Var det ikke du som verdsatte Tommy Myrbostad for evnen til å stå på sine meninger et par poster over?

9067273[/snapback]

Når 200 000 har hørt tommy sine meninger må det nødvendigvis påvirke folk i stor eller liten grad, særlig når det er såpass krasse meninger. Folk legger jo ikke om livsstilen sin på grunn av disse filmene, men NOE gjør det med folk. Dersom du refererer til Evolution of Dance ser jeg ikke helt at den har så veldig kraftig budskap annet enn ren underholdning.

Kritikken du fyrte løs med var egentlig helt ubegrunnet, syntes du burde argumentere litt bedre for hva du faktisk har imot filmene for at kritikken kan bli tatt på alvor.

Lenke til kommentar

ok, kanskje ikke du har opplevd fjortiser så mye da?

Personlig syntes jeg fjortiser er fryktelig irriterende. De er gøy å observere, rett og slett fordi de oppfører seg idiotisk. Men så fort jeg må ha noe med dem å gjøre blir jeg veldig irritert. Her en dag da jeg var ute å kjørte kom det to personer på moped bak med. De kjørte helt i ræva på meg og kjørte fort forbi, men så fort de kom seg forbi klarte de ikke å holde fartsgrensen engang. Utrolig irriterende!

Fjortiser sin oppførsel strider også sterkt imot min "personlige filosofi", eller hva enn man vil kalle det. Derfor er jeg veldig enig i Tommy sitt budskap. Det at han bruker uortodokse virkemidler som kan støte enkelte og virke usaklige bryr jeg meg heller lite om. Med det sagt ser jeg ikke på han som noe mer enn en alminnelig person som lager underholdende filmer :p.

Lenke til kommentar
andesam du forsvarer han veldig mye. jeg har sett fjortiser, men jeg har også sett gamlinger, småbarn og masse annet rart og gidder ikke å hate noen grupper.

9075655[/snapback]

Neivel, men jeg velger å misslike dem.

Tommy oppfører seg kanskje litt fjortis ja, men det blir liksom ikke på samme måten syntes jeg. Han lar budskapet stå i sentrum, og ikke seg selv..

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke at han oppfører seg som en fjortiss selv?

9075272[/snapback]

Kanskje det er litt av meningen?

Jeg syntes han er tøff som tør å gjøre det han gjør, og det er noe jeg savner blandt mange ungdom. Veldig mange som ikke tør å si sine meninger der ute. De er redd for å bli sett på som dumme (Noe tommy tydeligvis ikke er redd for). Ja han sier mye rart, men han tør å komme med sine meninger, og en del av det er jeg enig i. Liker ikke måten ungdom, særlig her i Asker og Bærum, bruker så utrolig mye penger på tull. Vi har de som er keege med pannebånd (uff, det ser stygt ut :p), og bertene med haugevis av brunkrem og som snakker høylytt i bussen om helgens fyllefest. Hva skal det bli av disse senere? :p

Vi kan vel være enige om at Tommy kommer med en del argumenter som vi kan være enige i, men at han kan dra det litt for langt...

Men han er ikke redd for å være seg selv, og det er noe jeg savner av flere...

Lenke til kommentar

I begynnelsen mente kanskje Tommy litt av det han sa og det var litt morro, men i de siste filmene har han bare gjort det for "fame" og han har blitt litt for høy i hatten til å ses på som annet enn en.. fjortis. Og jeg må si, i den siste filmen driter han seg fullstendig ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...