Gå til innhold

Tommyrbo på youtube

Anbefalte innlegg

Noen som har sett videoene til Tommyrbo på youtube? Tenker hovedsaklig på "fjortis the movie" filmene. Veldig underholdende syntes jeg. Han er en av de få som tør å si akkurat det han mener, til hele verden, eller norge i hvert fall. Arrester meg hvis jeg tar feil når jeg sier at de aller fleste er enige i det han sier. Og det er er nettopp det som gjør videoene hans så underholdende. Jeg storkoser meg når jeg ser videoer av folk som kommenterer imot han, når det de faktisk gjør er å bekrefte alt han sier og drite ut seg selv til de grader.

Jeg vil påstå tommy har et lite syndrom han også, på samme måte som fjortis kan kalles et syndrom. post-fjortis kan han vel kalles. Selv kjenner jeg meg veldig igjen. Etter man er ferdig med fjortistiden innser man hvor teit man har oppført seg, og begynner å hate "sitt tidligere jeg", det vil si; de som nå er slik man var for noen år tilbake.

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æ, vel. Jeg syns han tar litt "hardt i" noen ganger. Drar stereotypespøkene litt lengre enn nødvendig. Hadde han forberedt seg litt bedre, og klart og få tonet det ned litt uten å miste piffen kan det bli veldig bra.

Ja, og så må han jo for guds skyld lære seg å prate. Stort sett går det i Frænadialekt, men av og til slenger han inn utrolig unødvendige bokmålsord.

Lenke til kommentar

Han er en oppmerksomhetssyk, patetisk spøk av en "filmskaper" som ikke innser at den grupperingen av fjortisser som er absolutt verst og minst reflektert er hans egen - de følsomme og antisosiale drittungene som tror de forandrer verden ved å samle klipp fra internett og hevde et søkt poeng.

Lenke til kommentar
Han er en oppmerksomhetssyk, patetisk spøk av en "filmskaper" som ikke innser at den grupperingen av fjortisser som er absolutt verst og minst reflektert er hans egen - de følsomme og antisosiale drittungene som tror de forandrer verden ved å samle klipp fra internett og hevde et søkt poeng.

9066273[/snapback]

haha! herlig! :thumbup: post det som kommentar i på filmene hans!

Lenke til kommentar

Tror mange av de som kritiserer han egentlig bare er sjalu, ettersom et par hundre tusen har sett hans filmer, og sikkert 300 har sett filmene til de som kritiserer.

Føler ikke man må ta filmene hans så veldig bokstavlig, selv om han sier ting rett fra levra betyr ikke at han ikke kan ha et distansert forhold til det han sier.

Loeve: Han prøver i hvert fall å forandre ting, eller han sier i hvert fall det han mener og tør å stå for det. I mine øyne har han gjort langt større ting enn deg og alle andre for å forandre verden..

Lenke til kommentar

Han sier det han mener - fint. Han har fortsatt til gode å komme med et rasjonelt poeng. Filmene hans går i stor grad ut på å være så dramatisk og in your face som absolutt mulig. "Halla Vigrid, dere suger, nå rekker jeg finger". Om noe så er filmene hans en evig rekke med oppramsing av stereotyper og fordommer. Forhåpentligvis er han ferdig med puberteten snart, og kan begynne å lage videoer om seg selv.

I mine øyne har han gjort langt større ting enn deg og alle andre for å forandre verden..

Det utsagnet er så hinsides all fornuft at jeg ikke engang orker å fornærme deg.

Lenke til kommentar

hva har det å si om mange har sett filmen så lenge man ikke tjener penger på det?

jeg er litt sjalu på lasse gjertsen fordi han kan lage film og hyperactive er veldig populær. tror han takket nei til noe TV tilbud.

Lenke til kommentar
I mine øyne har han gjort langt større ting enn deg og alle andre for å forandre verden..

Det utsagnet er så hinsides all fornuft at jeg ikke engang orker å fornærme deg.

9066753[/snapback]

Du kritiserer han og gir utrykk for at du mener filmene hans er meningsløse. Utifra måten du skriver på kommer det tydelig frem at du ser på deg selv som bedre enn tommyrbo, men når det faktisk er han sine videoer, og ikke dine, som har blitt sett av et par hundre tusen syntes jeg ikke du burde være fult så kritisk.

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Så grovt oversatt vil du frem til at det at videoene hans har blitt sett et par hundre tusen ganger er det samme som at han har forandret verden i større grad enn alle andre? Skal man følge din logikk er Judson Laipply nærmest verdensdiktator, siden videoen hans har blitt sett hele 52 millioner ganger på Youtube. Wow!

Det at filmene hans, og ikke mine har blitt sett et par hundre tusen ganger skal tydeligvis nekte meg å være kritisk. Var det ikke du som verdsatte Tommy Myrbostad for evnen til å stå på sine meninger et par poster over?

Lenke til kommentar

Tommy tenker for stort om seg selv.. De to første fillmene var bra, etter det ble jeg bare kvalm av å se på en så spydig og fordomsfull fyr!

edit: også enig med Loeve. Kanskje så mange har sett filmen fordi f.eks en person viser gir link til alle vennene sine om at de må inn og se på den merkelige fyren på youtube som tror han eier allt og alle?

Endret av Megnus
Lenke til kommentar

Gutten er vulgær, inkonsekvent og dumdristig men jeg er glad for at han provoserer fram reaksjoner fra de mest irriterende stereotypene som har plantet sine ben på planeten. Nemlig "fjortissjenter" og "homies" Er så fantastisk lei av disse inbilte menneskene som forgifter omgivelsene rundt seg med sin dumme form for arroganse, problemet med å forholde seg til virkeligheten og selvsagt "Jeg gir faen" - mentaliteten. Synes dog det var unødvendig med Gotherne og Vigrid. Han vet dessverre ikke når han skal gi seg og drar spøkene for langt ut samtidig som han i grunn tilføyer ganske så lite til dem.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Gutten er vulgær, inkonsekvent og dumdristig men jeg er glad for at han provoserer fram reaksjoner fra de mest irriterende stereotypene som har plantet sine ben på planeten. Nemlig "fjortissjenter" og "homies" Er så fantastisk lei av disse inbilte menneskene som forgifter omgivelsene rundt seg med sin dumme form for arroganse, problemet med å forholde seg til virkeligheten og selvsagt "Jeg gir faen" - mentaliteten. Synes dog det var unødvendig med Gotherne og Vigrid. Han vet dessverre ikke når han skal gi seg og drar spøkene for langt ut samtidig som han i grunn tilføyer ganske så lite til dem.

9067938[/snapback]

ja... De to første filmene var som sagt bra. Men resten gjør han jo ikke noe annet enn å banne og henge ut en type mennesker :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...