Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Satadisker som blir borte

Anbefalte innlegg

Har en stueboks bestående av: Silverstone SST-LC17 HTPC kabinett, Asus P4P800-E DELUXE Hovedkort S478, Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA ,Samsung SpinPoint T166 250GB SATA2, og p4 2800 prosessor..

Virka ok et års tid med seagatedisken, fikk ikke boota, virka som det var disken eller xp.. Disken vistes av og til i biosen, regna med at det var denne og kjøpte Samsungdisken, og samtidig vista. Installerte disken, og installerte vista på denne og allt funka fint.. Kobla til gammeldisken for å prøve og den virka grei, så jeg formaterte denne for å bruke til backup. Etter litt bruk så jeg at backupdisken var borte og nå finner ikke bios nydisken heller! Tviler på at disken er gåen etter bare en måneds drift ?? Hvordan feilsøke, og i hvilken rekkefølge?? Har en følelse av at jeg må bytte hk?? Ble mye tekst dette men håper på litt tips ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt noen slike problemer med mitt P4C800. Brukte 3 av SATA portene, og ved flere anledninger forsvant flere av diskene. De kom tilbake etter noe testing, kunne ikke finne noen direkte årsak.

Kom etter hvert til å mistenke at det var noe galt med port 2, så den sluttet jeg å bruke. Det siste året har det ikke vært et eneste slikt problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...