frosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg merket betydelig mer sluk av minne med xp, lurer på om det er vits med xp for en bruker som meg? bruker pcen til spill og musikk-produksjon (FPS, 3d spill etc) noen som vet noe om forskjeller i audio stuff mellom 98/me og xp? latency, stabilitet etc. (bruker ikke directsound driverne men ASIO drivere til lydkort) er det noen vesentlig forskjell i maskinkrav mellom 98se og Me? tenker da mest på ram Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg merket betydelig mer sluk av minne med xp, lurer på om det er vits med xp for en bruker som meg? Hva slags maskin har du da?? Lenke til kommentar
frosk Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 amd athlon 1400mhz 256mb ram Lenke til kommentar
frosk Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 har mye musikk apz installert og mange av dem krever mye minne (hauger med plugins osv) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Å gå tilbake til Win 98/Me kan vel kanskje bli litt drastisk. Men kanskje Windows 2000? Det er i allefall betydelig mindre resursskrevande enn XP og like stabilt (i allefall med SP3). Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå