Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Burde nettbutikkene fortelle sine kunder at analoge og endel digitale tv-tunere man kan kjøpe til pc'en kan hives ut av vinduet til neste år ? Jeg bare lurer Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Burde nettbutikkene fortelle sine kunder at analoge og endel digitale tv-tunere man kan kjøpe til pc'en kan hives ut av vinduet til neste år ? Jeg bare lurer 9063185[/snapback] Jeg synes at de burde uttype at det ikke blir noen vits i å ha disse tunerene på grunn av nytt nett. Det er dumt å la kunden tro at en har gjort ett godt kjøp hvis produktet er så godt som ubrukbart til neste år. God kundeservice må en webshop ha... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 God kundeservice må en webshop ha... Dette gjelder neppe bare webshoper, Elkjøp lever jo stort på å selge mye gammal "dritt" til godtroende kunder... Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette gjelder neppe bare webshoper, Elkjøp lever jo stort på å selge mye gammal "dritt" til godtroende kunder... 9063423[/snapback] Akkurat! Dette mener jeg at strider mot god kundeservice. Kunden har rett på å få vite alt positivt og negativt om ett produkt. Dette er jo så klart en så kalt norm blant noen selgere. Er selger selv på Expert, så jeg vet godt hva det vil si å utelate negative egenskaper/"ting" om ett produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå