lc77 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Har fått tilbud om å kjøpe til innkjøpspris og lurer på hvem jeg bør velge. Den skal brukes til spilling, torrents, surfing og litt videoredigering. Viktig at dn ikke blir for varm da jeg har en tendens til å la de stå på en stund. Har lyst på 15 tommers skjerm da jeg ikke vil at den skal være for stor. Har skikket litt igjennom tidligere poster, men tar gjerne imot flere tips. Takk på forhånd. Har tenkt på denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=28036&cid=5546 Virker som en ok maskin, men har ikke så peil! Noe som mangler som jeg burde ha hatt? er skjærmkortet bra nok? Endret 12. juli 2007 av lc77 Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Denne virker veldig bra, vurdere å kjøpe den selv. Linker til Acer 5920G Erfaringstråden står en del nyttig info der Edit: Btw, skjermkortet er bra så vidt jeg vet, spørs litt på spillene du skal spille. Det støtter også DX10 Endret 12. juli 2007 av 5-7 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan jo si litt om maskinen slik jeg erfarer den. Jeg bruker den til en god del av det samme som du skal bruke maskinen din til, så faller vel under samme "klasse". Skjermkortet fungerer bra så langt jeg har prøvd det på spill, men som 5-7 sier, det kommer an på hvilke spill du kommer til å bruke pc'en til. Men vil tro det holder til det meste av spill, da skjermkortet er noe av det bedre du får til bærbare. Maskinen blir ikke veldig varm over en lengre tid, men spørs jo på omgivelsene. Et greit pluss med pc'en er jo at man kan oppgradere den med 2gb ram i tillegg til de 2gb'ene som allerede er i. Lyden i denne pc'en er overraskende bra, men høytalerne som sitter i kan ikke akkurat måle seg med eksterne (noe som ikke er meningen heller), men med hodetelefoner er det en drøm å se film, særlig med surround på. Eneste minusene jeg kan kommer på nå er at hurtigtastene på hver sin side av pc'en er veldig følsome, og lett å komme borti. En annen ting er dekselet på skjermen, det blir veldig raskt støvete og man ser fingermerkene utrolig raskt. Samt at en del av programvaren fra Acer som følger med ikke er særlig nødvendig, men er noe for alle og enhver. Så for pengene får man en god pc. Lenke til kommentar
sesis Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Acer 5920 har akkurat blitt kåret til testvinner i daske PC-world http://www.pcworld.dk/art/8855?page=4 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 En liten feil jeg i testen er at dem skriver at skjermkortet er 8400M GT, men er 8600M GT Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 kan du si hva innkjøpspris på den bærbarener trådstarter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå