Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 11: Abstrakt

Anbefalte innlegg

Det er vel du som skal bestemme temaet, og ikke vi andre? Og si at du kan ta imot forslag frem til neste morgen er bare dumt.

Når et tema legges ut, tenk over det såpass godt at det forblir endelig.

9067513[/snapback]

ja men jeg suger så hardt til slikt at jeg helst ikke vil arrangere de, men må man så må man.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fysj, og jeg som korrekturleste konkurransereglemalen.

Klaging, ja ...

Maken til mye sutring det er her. Jeg fortalte at jeg var borte, og jeg hadde store vansker med å komme på nett. Jeg klarte det noen ganger, og jeg utførte noen mirakler med en liten PDA. Det virker som om mange forventer at jeg skal "bo" på forumet! Uten nett kunne jeg ikke gjøre stort. Beklager. Jeg ba om at henvendelser skulle bli tatt per e-post, men hva ser jeg? Folk klager og maser i diverse innlegg. Det hjelper jo ikke meg. Jeg vet at jeg var arrangør av forrige konkurranse, men er det så vanskelig å gi beskjed til en moderator e.l. f.eks. når tråden skal avsluttes? Det burde da fint gå an.

Jeg ser at begge trådene til forrige konkurranse ble låst, så jeg må ta følgende opplistning i denne tråden:

Vinneren er Mr. Olsen, som sikkert flere har fått med seg.

Jeg kan ikke sikkert si hvordan den øvrige fordelingen ble, for jeg fikk ikke med meg antall stemmer ved fristen. Her håper jeg dere andre kan hjelpe meg:

Soloppgang på kjøkkenet: Madusius

(uten tittel): magneska

Den siste reisen: RamsPhoto

Lys i tunnelen: Superparanoid

En Sommerkveld (En Sommernatt): Ustedalen

Lys og skygge: Anew

Revelation: Autoxave

Naturens lys: Torehs

Hvorfor slettet ansvarlige bak avstemningen alle bildene jeg hadde lastet opp? Er det virkelig meningen?

Lenke til kommentar
Fysj, og jeg som korrekturleste konkurransereglemalen.

Klaging, ja ...

Maken til mye sutring det er her. Jeg fortalte at jeg var borte, og jeg hadde store vansker med å komme på nett. Jeg klarte det noen ganger, og jeg utførte noen mirakler med en liten PDA. Det virker som om mange forventer at jeg skal "bo" på forumet! Uten nett kunne jeg ikke gjøre stort. Beklager. Jeg ba om at henvendelser skulle bli tatt per e-post, men hva ser jeg? Folk klager og maser i diverse innlegg. Det hjelper jo ikke meg. Jeg vet at jeg var arrangør av forrige konkurranse, men er det så vanskelig å gi beskjed til en moderator e.l. f.eks. når tråden skal avsluttes? Det burde da fint gå an.

9069548[/snapback]

Burde det være slik at en forutsetning for å kunne sende inn bilder til konkurransen var at man påtok seg et ansvar for å arrangere neste uke's konkurranse inklusive alt dette medfører (tilstedeværelse, tilgang til nett etc)?

Lenke til kommentar
Burde det være slik at en forutsetning for å kunne sende inn bilder til konkurransen var at man påtok seg et ansvar for å arrangere neste uke's konkurranse inklusive alt dette medfører (tilstedeværelse, tilgang til nett etc)?

9073998[/snapback]

Konkurransene varer jo en liten stund. Det er ikke alt en får planlagt og ordnet når noe plutselig oppstår. Men, men. Jeg lar fokus heller bli rettet mot pågående konkurranse.

Lenke til kommentar

Tips: det er ikke lenge siden en annen arrangør fant ut at det ble problematisk å legge ut bildene til riktig tid. Løsningen var å spørre om noen andre kunne sørge for å gjøre det, og det fungerte fint.

Forøvrig må Hr. Olsen, om han ikke alt har gjort det, si ifra til Faaeri eller Aetius slik at de får oppdatert forsiden med riktig vinnerbilde og link til denne tråden.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Tips: det er ikke lenge siden en annen arrangør fant ut at det ble problematisk å legge ut bildene til riktig tid. Løsningen var å spørre om noen andre kunne sørge for å gjøre det, og det fungerte fint.

Forøvrig må Hr. Olsen, om han ikke alt har gjort det, si ifra til Faaeri eller Aetius slik at de får oppdatert forsiden med riktig vinnerbilde og link til denne tråden.

9081995[/snapback]

Skal jeg som vant informere faaeri?

Lenke til kommentar

9081995[/snapback]

Skal jeg som vant informere faaeri?

9083143[/snapback]

Jeg trodde det var Ostekjeks sin oppgave, men han er ikke helt på nett :)

Lenke til kommentar
Har du ikkje lest reglane Olsen?

9083927[/snapback]

Nope

Deltar bare jeg.

Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning.

9083927[/snapback]

Det står ikke noe om at jeg skal informere om hvem som vant den forrige konkuransen. ;)

Lenke til kommentar
Det står ikke noe om at jeg skal informere om hvem som vant den forrige konkuransen.
Du har rett i det, eg var kanskje litt snar der, men det ville no vore naturleg å tatt alt i same beskjed. (I mine auge iallfall, og eg har difor gått ut frå det, sjølv om det ikkje står der.) Men no skal eg slutte å mase om noko eg endå ikkje har vore med på ...
Lenke til kommentar
Det står ikke noe om at jeg skal informere om hvem som vant den forrige konkuransen.
Du har rett i det, eg var kanskje litt snar der, men det ville no vore naturleg å tatt alt i same beskjed. (I mine auge iallfall, og eg har difor gått ut frå det, sjølv om det ikkje står der.) Men no skal eg slutte å mase om noko eg endå ikkje har vore med på ...

9084221[/snapback]

jeg skjønner at jeg skulle sagt ifra, men jeg har ikke lest reglene på lenge, og tenke ikke over det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...