Autoxave Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor blir det av Ostekjeks...skal ikke han kåre vinneren og sørge for å gi melding til "administrator" slik at ingen flere kan stemme...? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Noe bedre, men fortsatt vanskelig etter min mening. Hva med arkitektur, gatefotografi, abstrakt, insekter etc etc Lenke til kommentar
magneska Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Har vært tema før uten at det spiller noen rolle! Se her Ble bra med bidrag, men utrolig få stemmer... Endret 12. juli 2007 av magneska Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 "Stillhet" er greit det, men "høydepunkt" er da absolutt overkommelig det også! Det er alltid lov til å tenke kreativt... Men håper imidlertid ikke tema forandrer seg flere ganger nå. Nå går jeg ut i fra at det blir "Stillhet", så skal jeg ha det temaet i bakhodet når jeg nå blir bortreist i helgen... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Da er det satt. Ingen vei tilbake nå. Tema er: Abstrakt, på grunn av forumsklager Endret 12. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
magneska Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 "Stillhet" er greit det, men "høydepunkt" er da absolutt overkommelig det også! 9063382[/snapback] Jeg synes "høydepunkt" høres bra ut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Faen det er jo bare klaging og slit. Nå er det satt, så tenk kreativt! Nå er jeg lei av å skifte...! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Faen det er jo bare klaging og slit. Nå er det satt, så tenk kreativt! Nå er jeg lei av å skifte...! 9063411[/snapback] Klaging og klaging fru blom! Abstrakt er et veldig bra tema det. Burde bli bra med bidrag i alle fall?! Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 "Stillhet" er greit det, men "høydepunkt" er da absolutt overkommelig det også! 9063382[/snapback] Jeg synes "høydepunkt" høres bra ut 9063395[/snapback] Enig!! Men synd at de fleste er ikke like fornøyde som oss.. Men nå har vi Abstrakt Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jammen bra jeg sjekket innom enda en gang. Kjipt å komme hjem og tatt bilde til fotokonkurransen med et tema som ble forandret... Jaja, abstrakt. God natt. Lenke til kommentar
netrex Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hm, bra det ble byttet, ellers hadde jeg gått glipp av denne Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Faen det er jo bare klaging og slit. Nå er det satt, så tenk kreativt! Nå er jeg lei av å skifte...! 9063411[/snapback] Klaging og klaging fru blom! Abstrakt er et veldig bra tema det. Burde bli bra med bidrag i alle fall?! 9063429[/snapback] Ja håper de Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes det er utrolig dumt gjort av dere å bytte tema. Nå hadde jeg planlagt bildet for høydepunkt, og jeg skulle ta det i dag. Hva er vitsen med å bytte det når du ALLEREDE har laget et tema? Herregud så "seriøst" dette var! Lenke til kommentar
magneska Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg synes det er utrolig dumt gjort av dere å bytte tema. Nå hadde jeg planlagt bildet for høydepunkt, og jeg skulle ta det i dag. Hva er vitsen med å bytte det når du ALLEREDE har laget et tema? Herregud så "seriøst" dette var! 9064723[/snapback] Kjipt! Det er nok mer enn blitzfestet som er vinglete Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det initiale temaet var i overkant vanskelig etter min mening, forstår frustrasjonen til enkelte her at tema blir byttet, men på den andre siden ble det jo byttet etter kort tid, dvs ca etter 1 time, men kanskje på et ugunstig tidspunkt. Uansett støtter jeg Mr.Olsen i bytte av tema. Kanskje er det en fordel at tema bestemmes for noen runder fremover og at en ikke er bundet til å måtte ta et bilde akkurat den uka konkurransen foregår. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Om dere leser første post så skrev jeg at forandringer kunne bli gjort fram til halv 10 i morges. Det var dere som klagde og klagde, neste gang holder alle kjeft uansett hva som blir foreslått. ok? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hva med å vente med å legge ut et tema før du er SIKKER på at det er det temaet du vil ha? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hva med å vente med å legge ut et tema før du er SIKKER på at det er det temaet du vil ha? 9067482[/snapback] det var det jeg gjorde Jeg sa at jeg tok imot forslag til endringer fram til halv 10, nettopp fordi jeg ikke var sikker på om temaet var vidt nok. Jeg skjønner frustrasjonen deres, og beklager. Vet hvordan det kan være. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er vel du som skal bestemme temaet, og ikke vi andre? Og si at du kan ta imot forslag frem til neste morgen er bare dumt. Når et tema legges ut, tenk over det såpass godt at det forblir endelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå