Gå til innhold

Mann på Karl Johan


aGal

Anbefalte innlegg

Personlig liker jeg bildet... Ble litt tøft liksom !

Beskjærte det litt, årets sommermoter passet liksom ikke helt i bakgrunn...

Tatt i forbifarten med ett Olympus Mju 700 på en gråværsdag...

 

Kom med kritikk da vell !?

 

EDIT: Lastet opp litt større bilde..

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje dette ikke var mulig, men hvis det var det.. så burde du kanskje ha stilt deg litt mer til høyre slik at du kunne ha tatt bildet av han på skrå. og du har sluppet den vegg kanten du har til høyre for han. Den stjeler dessverre oppmerksomhet.

9064341[/snapback]

 

Enig i at kanten ikke er bra, men vinkelen er det. Så ta heller rett og slett og klone/heale bort kanten i PS, du har nok vegg å ta av til venstre til at det burde bli helt fint. :thumbup:

 

Men jeg liker ikke helt godt formatet, dessverre. Hadde bakgrunnen vært rolig nok, hadde det blitt bedre med mye mer bredde. Når han er en sånn statisk statue-artist, gir høydeformat litt feil effekt, syns jeg.

 

Altså: klone VELDIG mye? :ermm:

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
Enig i at kanten ikke er bra, men vinkelen er det. Så ta heller rett og slett og klone/heale bort kanten i PS, du har nok vegg å ta av til venstre til at det burde bli helt fint.  :thumbup:

 

Men jeg liker ikke helt godt formatet, dessverre. Hadde bakgrunnen vært rolig nok, hadde det blitt bedre med mye mer bredde. Når han er en sånn statisk statue-artist, gir høydeformat litt feil effekt, syns jeg.

 

Altså: klone VELDIG mye? :ermm:

9064786[/snapback]

 

 

Kan si meg enig i at kanten stjeler oppmerksomheten en del.. og at det ikke er noe staselig format.. skal se hva jeg får gjort med clonestamp :tease: , kan se hvor mye mer rame jeg kan få ut fra orginalen også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...