bassist Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei! Jeg har en AMD T-Bird 1.13 gHz, og vurderer å oppgradere til en XP 2000+ (1.66 gHz). Yter XP prosessoren bedre enn en "gammel" T-Bird? Hva med varme? Har hørt at XP prosessorer (palomino) genererer mindre varme enn T-Bird. Stemmer det? Lenke til kommentar
bassist Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Takker takker Lenke til kommentar
bassist Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Glemte å spørre: Noen som vet om XP2000+ er støttet i Linux ? Jeg skulle jo tro det... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har du råd til det er XP 2000+ et MYE bedre valg enn tbird. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Glemte å spørre:Noen som vet om XP2000+ er støttet i Linux ? Jeg skulle jo tro det... *le så jeg detter av stolen* Alle AMD prosessorer som vi hittil har på markedet er støttet. Dessuten utvikler Athlon XP mindre varme enn Thunderbird så du slipper å ha et monster av en kjøler. Lenke til kommentar
bassist Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Glemte å spørre:Noen som vet om XP2000+ er støttet i Linux ? Jeg skulle jo tro det... *le så jeg detter av stolen* Alle AMD prosessorer som vi hittil har på markedet er støttet. Dessuten utvikler Athlon XP mindre varme enn Thunderbird så du slipper å ha et monster av en kjøler. Hm.. ja sikkert noe som var gøy her - uten at jeg fikk det med meg.... Lenke til kommentar
Orak Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 ikke kjøp pamoli. den produserer alt for mye varme hvis du skal klokke. Men, med XP t-bred prosessorene er det f eks lettere og klokke og at den ikke produserer så mye varme ... Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 PAMOLI!!!!???!! Er det den nyeste coren til AMD det? Håper for din skyld at du bare ikke orka skrive P A L O M I N O Lenke til kommentar
DaDudeRulz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Glemte å spørre:Noen som vet om XP2000+ er støttet i Linux ? Jeg skulle jo tro det... HAHAHHOHOHAHAHHIHIAHHO AHOAHAHIAHIAHAIHHØHAØHA HØLAØAHAOAHAOAHAHÆHHA HAHEHEHAIAHEIHAEIHAEIHAH EIHEIHIAEHHIAHEAHAHA ...... .... .... .... HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! EDIT: HAHAHAHAHHIHIHIHIHIIHIHHIHI HEHEHEHEHEHEHEHØHÆHÆHÆHØHØHØHAHAHEHEHHIHI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå