trettifire Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei! Sitter og spekulerer på å handle en OK vannkjøling hos Sidewinder Computers som ligger i USA siden Microplex og 3dfx er såpass dyre. I den sammenheng har jeg lest endel om toll og moms og konstatert at hvis jeg ikke får fjernet momsen fra prisen hos SWC vil jeg tjene fint lite på å kjøpe fra utlandet. Er det noen som har handlet hos Sidewinder Computers før og har noen erfaring med dette? Endret 14. juli 2007 av trettifire Lenke til kommentar
Loko Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har du også husket å legge til norsk moms + tollgebyr i prisen? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så vidt meg bekjent oppgies priser i USA uten moms (sales tax) og man betaler kun moms hvis man bor i samme stat som forhandler holder til. Så det er rett og slett ingenting å trekke fra de prisene som er oppgitt. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det kan stemme det, da alle statene har forskjellige momsprosent Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Så vidt meg bekjent oppgies priser i USA uten moms (sales tax) og man betaler kun moms hvis man bor i samme stat som forhandler holder til. Så det er rett og slett ingenting å trekke fra de prisene som er oppgitt. Ha en fin dag. 9063431[/snapback] Mange takk! Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå