Xander^ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Slik jeg ser det på komponente dine så sier jeg "når du har fått smaken på druer vil du ikke ha rosiner.." det jeg mener er at du burde bare spytti i noen ekstra hundrelapper så får du en god kjøler :wink: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Slik jeg ser det på komponente dine så sier jeg "når du har fått smaken på druer vil du ikke ha rosiner.." det jeg mener er at du burde bare spytti i noen ekstra hundrelapper så får du en god kjøler :wink: Og hvis han allerede har funnet en god kjøler... hvorfor skal han hive et par hundrelapper ut vinduet ?? Jeg tror den der er relativt stillegående, og holder nok CPU'en kjølig nok til at den går stabilt i hele PC'n levetid og mere til. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Swiftech MCX462+ + Titan Silent fan 120mm + fanMate & funnel 80-120mm Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Swiftech MCX462+ + Titan Silent fan 120mm + fanMate & funnel 80-120mm = like mye penger som vannkjøling Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 JondoeMAKT: hmm. vannkjøling til så billig penge+ KOMPLETT SETT? nei. med 226w peltier kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå