Gå til innhold

girhus til tohatsu 9,9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at på en 30 hk 3 syl yamaha koster det rundt 10-15 tusen

Så vis du har ødelagt girhuset, må du enten prøve og finne brukt eller noe på dynga eller kjøpe deg ny motor. Det lønner seg ikke og kjøpe nytt girhus.

Hvor gammel er motoren forresten??

Lenke til kommentar
Har hørt at på en 30 hk 3 syl yamaha koster det rundt 10-15 tusen

Så vis du har ødelagt girhuset, må du enten prøve og finne brukt eller noe på dynga eller kjøpe deg ny motor. Det lønner seg ikke og kjøpe nytt girhus.

Hvor gammel er motoren forresten??

9069486[/snapback]

motoren er ein 2004 mod. eg trur sjølv at eg må finne eit brukt girhus om eg har øydlakt da.. men er litt i tvil om det er øydelakt.. skal sjå på da i morgon. skal ned i båten då. so då skal eg sjå om de er dødt.. får bere håpe da gjekk bra. :ermm:

Lenke til kommentar
hei, har muligens  knust tannhjulenne i girhuset på Tohatsuen min :(  :( . kor kykje vil da koste med nytt girhus eller tannhjul ? :hmm:

9062614[/snapback]

Har du kjørt på grunn eller hva er det som får deg til og tro at du har gjort det?

9079554[/snapback]

eg var på veg mot land, so fucka gassen seg.. turtallet ville ikkje ned, begynte å kuke meg med stoppen,, mne stressa dritten av meg so fekk da ikkje til.. hadde jo bra fart mot brykka (stålbrykke). so uten å tenke meg om mokka eg giren i revers, som motoren slettes ikkje har godt av i dette turtallet.

vart so forbanna at eg låg båten rett uti ila og stakk heim uten å sjå på da.

men so begynte eg no å tenke på da.. tenkte eg kunne no forhøre meg om :hmm: ka pris eg måtte regne med om eg måtte ha meg nytt githus. da har nok gåt fint vill eg tru.

Lenke til kommentar
hei, har muligens  knust tannhjulenne i girhuset på Tohatsuen min :(  :( . kor kykje vil da koste med nytt girhus eller tannhjul ? :hmm:

9062614[/snapback]

Har du kjørt på grunn eller hva er det som får deg til og tro at du har gjort det?

9079554[/snapback]

eg var på veg mot land, so fucka gassen seg.. turtallet ville ikkje ned, begynte å kuke meg med stoppen,, mne stressa dritten av meg so fekk da ikkje til.. hadde jo bra fart mot brykka (stålbrykke). so uten å tenke meg om mokka eg giren i revers, som motoren slettes ikkje har godt av i dette turtallet.

vart so forbanna at eg låg båten rett uti ila og stakk heim uten å sjå på da.

men so begynte eg no å tenke på da.. tenkte eg kunne no forhøre meg om :hmm: ka pris eg måtte regne med om eg måtte ha meg nytt githus. da har nok gåt fint vill eg tru.

9079660[/snapback]

motoren klarte seg heilt fint. var nok bare eg som var litt nervøs.. men den motoren hadde nok ikkje godt av da.. bør ikkje gire fort og direkte fra framover til reversuansett.. . :!: :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...