aman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 okay, høres bra ut.. Men kobler man til US-servere eller EU-servere på multiplayer? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når det gjelder online spill som Warhawk vet jeg ikke. Men har hørt at Burnout Paradise kjøpt på US konto kobler seg til EU-servere. Men jeg tør ikke å si noe sikkert. Noen her som vet nok som kan svare deg på det. Lenke til kommentar
aman Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja men spiller man på amerikanske eller eurpeiske servere? Det er litt kjedelig hvis alle vennene dine er i europa og du må spille på amerikanske servere.. Når skal socom komme ut i butikkene i Norge btw? Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå er "account createren" fiksa på, så om man lager japse konto, blir språket japansk.. Får dermed ikke laget:S Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I stedet for å lage en helt ny tråd vekker jeg denne opp til live. Lurer på om det er flere som har problemer med sin Amerikanske PSS? Jeg får ikke lov å kjøpe ting der lenger Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det stemmer nok det. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Har skjedd noen forandringer på us store i det siste ja, men er lenge siden visakortet funka der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå