tankboy Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har prøvd å legge inn kortdetaljer på US PSN men får bare at kortdetaljene er feil. Har prøvd med forskjellige kort. Noe av problemet er jo at landet er låst til USA, noe som ikke stemmer med adressen til kortet mitt. Noen tips? Lenke til kommentar
-Mr.Mullet- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke for å reklamere for noe kort, men mitt Gebyrfri.no kort funker fint. Mulig at andre kredittkort funker også. Lenke til kommentar
panna37 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har prøvd å legge inn kortdetaljer på US PSN men får bare at kortdetaljene er feil. Har prøvd med forskjellige kort. Noe av problemet er jo at landet er låst til USA, noe som ikke stemmer med adressen til kortet mitt. Noen tips? Jeg har samme problem. Noen som vet om feks dette funker? http://www.entropay.com/ Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Denne tråden var litt gammel, men prøver her alikevel. Prøver å lage meg en ny account, for å kunne sjekke USA's utvalg på PSN. Lager da en ny master, men uansett hva jeg velger på "Online ID", går det ikke. The online ID must: -containe from 3 to 16 characters -start with an alphabet letter -not match the sign-in ID or password Fyller alle disse kravene, men får bare beskjed om at "The online ID you entered cannot be used. Please choose another online ID" Noen forslag? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Start heller en ny tråd som omhandler det da vel Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Standarden er at nicket er i bruk fra før da. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Standarden er at nicket er i bruk fra før da. Prøvde mange teite og stygge ord.. ble litt frustrert da vøtt , og tviler på at de var i bruk alt.. Prøvde til og med med masse forskjellige bokstaver etter hverandre, som ikke gir noen mening, som feks. jskdfhier.. og det var jo også feil, selvfølgelig! Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 må man ha en annen mail enn den på EU? Går nemlig ikke med den?! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 må man ha en annen mail enn den på EU? Går nemlig ikke med den?! Ja kan ikke brukes samme mail adresse nei, bare og lage seg en ny hotmail det. Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Til og med brukt annen mail.. skjønner ingen ting jeg! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ingen andre som har møtt på samme/lignende problem da dere har registrert bruker for å få tilgang til US Playstation store? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Får vi mulighet til "movie on demand" om vi lager en US konto ? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 detta må jeg prøve ass. får man ting der man ikke ka få på eu psn??? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Det gjør man. Ligger masse ute på US og JP PSN som aldri/ikke vil komme til EU på en god stund. Dessuten har noen greid å få sine kort til å fungere på US PSN, slik at de kan få noen spill litt billigere enn på EU PSN og få de som ikke kommer til EU. Bruk søkefunskjonen så finner du dem. Lenke til kommentar
aman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kan man spille/se ting man laster ned fra US/japan store på sin europeiske konto? Eller må man logge seg inn med samme brukerkonto for å spille det? Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 godt spørsmål, det lurer jeg nemlig også på... Lenke til kommentar
aman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jepp.. Jeg lurer nemlig på å kjøpe Socom: Confrontation på PSN USA på torsdag.. Men usikker på om jeg får spille det på eu kontoen min Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har spurt noen på IRC, de sa nei Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jo da man kan spille spill på EU konto man har lastet ned fra US konto og JAP konto. Har selv et fra Japan og noen fra USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå