S-r-ex Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Tydeligvis. Bare gå til options og sett XMB'en til engelsk og du får de herlige engelske stemmene. Sett på japansk (øverste på listen med sære tegn) og hør på de vidunderlige japanske stemmene! Mulig de er bedre enn de engelske... Lenke til kommentar
spincher Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har enda ikke fått min PS3, Men, lurer bare på om man kan ha flere kontoer? f.eks en hoved på europa, og en for GT5P på japansk? Lenke til kommentar
psino Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har enda ikke fått min PS3, Men, lurer bare på om man kan ha flere kontoer? f.eks en hoved på europa, og en for GT5P på japansk? Det kan man. Jeg har selv master accounts for EU (norsk), US, HK og JP. Lenke til kommentar
spincher Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Har enda ikke fått min PS3, Men, lurer bare på om man kan ha flere kontoer? f.eks en hoved på europa, og en for GT5P på japansk? Det kan man. Jeg har selv master accounts for EU (norsk), US, HK og JP. Supert. Takker Lenke til kommentar
Fjellvang Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Takker for hjelpa jeg fikk.. Har nå japansk konto Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva er PSN? PSN står for playstation network Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Takker ! Ser at det ligger en del på US store som jeg gjerne skulle ha testa. Eu store er litt tynn innholdsmessig i så måte. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Oi.. det var som natt og dag fra EU konto til US.. fyller opp HD med moro stash nuh:-) Takk for tips! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Når jeg er ferdig med og lage US bruker og jeg bare skal godkjenne brukeropplysningen og trykker OK kommer det opp en melding om at den ikke klarte og koble seg til severen, eller noe sånt.... PLZ svar meg... Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan lager jeg fler kontoer>.<? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Når jeg er ferdig med og lage US bruker og jeg bare skal godkjenne brukeropplysningen og trykker OK kommer det opp en melding om at den ikke klarte og koble seg til severen, eller noe sånt.... PLZ svar meg... Dette er oppkoblingen. sjekk at nettet på PS3'en virker Hvordan lager jeg fler kontoer>.<? Helt til venstre under XMB (menyen), altså "users" ("brukere" på norsk?). Velg det øverste ikonet "new user" ("ny bruker"?), grå firkantsmiley med et pluss-tegn oppe i høyre hjørne), og gjør som jeg og han jeg linker til sier. JP PSN har en Heavenly Sword-demo med Kai hvis du ikke har spillet fra før. Endret 3. januar 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når jeg tar på lag ny bruker lager jeg bare navnet og så er brukeren der? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det er akkurat som da du lagde hovedkontoen. Oppgi land, addresse, navn, et etc, bare med den falske i foen jeg oppgir for US og det japanesepsn.com sier for JP. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når jeg legger inn e-posten min når jeg lager US PSN så fortsetter den og si at det er feil, noe det ikke er! Dette irriterer meg, hjelp meg er du snill:) Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg måtte bruke en annen adresse enn den jeg reg på eukonto. Så kan være at du ikke får bruke samme adresse to ganger, selv om den er brukt på eu konto før og du nå skal lage us konto. når jeg la inn en spray adresse jeg bruker for spam, så gikk den rett igjennom Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har lagd en ny e-post... Irriterer meg at de sier det er feil-.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) kan man legge inn Visa og handle på US store? selv om man har falsk addresse osv? Edit: Ja det går, ser ut som det fungerer som Paypal, at man setter inn penger i wallet.. Endret 12. januar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kan ikke mye japansk, men takk for hjelpen. Fant i hvertfall det jeg lette etter på JP shopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå