S-r-ex Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Etter å ha fått elending mye lyst på demoen til Folklore (jap Folksoul), fikk jeg nok av utvalget til Eu store, og fikk meg en jap og US konto. Søkte på google og fant denne guiden: http://www.japanesepsn.com/ Prøvde Folklore og må si at nå kan 360-eiere bli meget misunnelige! Har også prøvd Bacterius, som er ganske likt Blast Factor, men noe annet gameplay. For US, bruk Minneapolis, Minnesota, zip code 55416 for å få det garantert riktig (takk gud for bilder på wikipedia). Fikk ned R&CF:TOD og Heavenly Sword trailere fra US og DMC4 videoer fra jap EDIT: Fra jap PSN kan man også laste ned noen gratis PSP-spill, demoer vet jeg ikke, har ikke PSP og kan ikke en piss japansk utenom arrigato, konichiwa og urusei (takk, hallo og hold kjeft). Vet ikke engang om det er stavet riktig... EDIT 2: På stedet der du skriver in navnet, skriver du bare navnet ditt begge ganger med vanlige tegn. Endret 10. oktober 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Etter å ha fått elending mye lyst på demoen til Folklore (jap Folksoul), fikk jeg nok av utvalget til Eu store, og fikk meg en jap og US konto. Søkte på google og fant denne guiden: http://www.japanesepsn.com/ Prøvde Folklore og må si at nå kan 360-eiere bli meget misunnelige! Har også prøvd Bacterius, som er ganske likt Blast Factor, men noe annet gameplay. For US, bruk Minneapolis, Minnesota, zip code 55416 for å få det garantert riktig (takk gud for bilder på wikipedia). Fikk ned R&CF:TOD og Heavenly Sword trailere fra US og DMC4 videoer fra jap EDIT: Fra jap PSN kan man også laste ned noen gratis PSP-spill, demoer vet jeg ikke, har ikke PSP og kan ikke en piss japansk utenom arrigato, konichiwa og urusei (takk, hallo og hold kjeft). Vet ikke engang om det er stavet riktig... EDIT 2: På stedet der du skriver in navnet, skriver du først nanvet slik du ville skrevet det, der du skal skrive med vanlige tegn, de same der du skriver om igjen. PS: beklager hvis dette er postet før, tenkte det var nyttig uansett. 9062578[/snapback] da var det gjort er det flere en den europeiske amerikanske og asiatiske? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Tror ikke det, kanskje de har en kinesisk aller koreansk... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Dette skal jeg mekke. danke! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Takker Men fuck ta japansk, skjønner ikkje ei shit! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Takker Men fuck ta japansk, skjønner ikkje ei shit! 9238634[/snapback] Så lær deg litt da Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Takker Men fuck ta japansk, skjønner ikkje ei shit! 9238634[/snapback] Så lær deg litt da 9238748[/snapback] Haha, Yamete! Oshiri ga Itai! Nei, detta er som å høre China prate på Battlefield 2 "Hatrotare!" Supply drop Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Da fikk jeg endelig skaffet meg japansk account også. Mange takk til trådstarter =D Skulle ønske jeg forstod alt som stod på PSJP =) Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Stort sett er japaneske spill skrevet med hiragana, et av de 3 skrift systemene de har, Hiragana, er enkelt å forstå det, men av og til går det for raskt =x Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Medfører det noen slags risiko å gjøre dette? Jeg mener det kan jo ikke være helt bra? Uansett Dirt demo er på vei ned nå :!: Takk Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Medfører det noen slags risiko å gjøre dette? Jeg mener det kan jo ikke være helt bra? Uansett Dirt demo er på vei ned nå :!: Takk 9302156[/snapback] Ingen som har fått problemer med dette enda...og sikkert ignen som vil få det heller. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det mye bedre utvalg av demoer og trailere på den amerikanske og japanske psn? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det vil jeg si, iogmed det at US og JP får spillene en god del før oss tapere i eu, så får de også en demo før oss dette er sikkert ikke grunnen, men i mine øyne er det slik Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det mye bedre utvalg av demoer og trailere på den amerikanske og japanske psn? Selvfølgelig, og ting kommer veldig mye tidligere til jp/us også. Ellers hadde vel denne tråden vært bortkastet Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har laget usa konto. må si det var bedre utvalg enn på eu sin psn Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, det vil jeg si, iogmed det at US og JP får spillene en god del før oss tapere i eu, så får de også en demo før oss dette er sikkert ikke grunnen, men i mine øyne er det slik de får det vel før siden vi i europa har mange kresene land som skal ha det dubbet om til deres språk, hadde alt bare kommet på engelsk så hadde vel det kommet ut likt her i europa som i asia og USA Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Skjedde noe rart med rachet and clank demoen jeg lastet ned fra US PSN, den ble på norsk!! Dubbet og all ting. Er det andre som også har fått det slik? Syns egentlig det var ganske kvalmt at de har dubbet det. Edit: Kan være skrivefeil, sorry. Endret 23. oktober 2007 av Tom-i-hue Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du har språket på Ps3 menyen på Norsk. Derfor ble den oversatt. Har du engelsk språk/meny så blir demoen på engelsk... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du har språket på Ps3 menyen på Norsk. Derfor ble den oversatt. Har du engelsk språk/meny så blir demoen på engelsk... Ok rare greier syns jeg. Er språk greiene noe som blir lastet ned etter at spillet har "funnet" ut hvilket språk du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå