remitv Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei alle sammen! Jeg har et stort problem med å finne drivere til dette hovedkortet (Asus A7N266-E) Jeg fant driverene inne på asus sine hjemmesider, men fikk ikke lastet de ned. Serveren var vist busy. Så jeg lurer på om noen av dere vet om hvor jeg kan få lastet ned drivere til dette hovedkortet? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du får vente og så prøver du litt senere. Har opplevd det mangen ganger eg når eg skulle laste ned noe fra en side, prøv senere? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Søk etter filnavnene på www.filesearching.com, det har hjulpet meg før. Lenke til kommentar
remitv Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Takk for svar... Jeg får prøve igjen og se om jeg får lastet ned nå... Ellers får jeg bare vente til det går! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Finn fram stresslessen, sett på go'filmen og vent til det funker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå