Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Store problemer med sletting av mappe

Anbefalte innlegg

Rett etter jeg fikk min nye maskin, installerte mine tre harddisker og Windows, kom det opp en mappe på den ene disken jeg ikke får slettet. Den er for øvrig ikke på operativsystem-disken.

Følgende specs:

ASUS P5B

Sapphire Radeon 1950 Pro

Intregrert lydkort + nettverkskort

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,4 GHz

1GB Kingston HyperX PC6400

3 x Samsung Spinpoint 320GB S-ATA

1 x Maxtor DiamondMax ( ?) 300GB IDE (ettermontert)

Det har seg da at på min F:/-disk, som er på 320GB, at det kom en mappe som het a03a2e006f139c6e45. Den har vært der helt fra begynnelsen av, selv første gang jeg gikk inn på Min Datamaskin. (Kjører XP Pro SP2). Inne i denne igjen er det en mappe som heter i386. Jeg har prøvd sikkerhetsmodus, diverse unlocker program, og å fjerne skrivebeskyttelse på mappen, men jeg vet ikke om dette går, siden den er grå på det punket liksom som default.

Jeg vet at i386 er en mappe på operativsystemplaten, men begge disse mappene er helt tom for innhold.

Forøvrig er det på den ene S-ATA disken mappen ligger.

Noen forslag til hvordan jeg kan fjerne den? Er veldig irriterende! :thumbdown:

edit: glemte å si når jeg prøver å gå inn på i386 mappen så får jeg beskjed om at jeg ikke har tilgang. Bruker administratorkonto....

Endret av schokoboboyoulesh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, afaik den mappen der er der hvor Windows Update legger tempfiler når den laster de ned fra nettet. Denne kommandoen skal kunne løse opp saken. Om windows update faktisk er i bruk på maskinen vil det opprettes en nye en etter at du har slettet den (kan ta tid inntil den skal brukes igjen)

start -> kjør:

attrib -S f:\a03a2e006f139c6e45 /S /D

Lenke til kommentar

Mappen har jo vært der siden til og med før jeg fikk oppdatert maskinen første gang. Igår var det nye oppdateringer, jeg installerte de, tok av maskinen, og tok den på nå. Kommandoen funket ikke!

ingen som vet hva som må gjøres?

Endret av schokoboboyoulesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...