The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Morra mi er så forskrudd i hue som skrudde av TV akkurat i det 24 sluttet og skrudde den på igjen etterpå alt jeg rakk å høre var: "Orker du ikke å vente en uke til neste episode har du nå muligheten til ........." Altså resten hørte jeg ikke da TV'n ble skrudd av så om noen vet om en måte å se nyere/senere episoder av 24 på utenom å måtte laste dem ned så tar jeg gjerne imot info om det Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Morra mi er så forskrudd i hue som skrudde av TV akkurat i det 24 sluttet og skrudde den på igjen etterpå alt jeg rakk å høre var: "Orker du ikke å vente en uke til neste episode har du nå muligheten til ........." Altså resten hørte jeg ikke da TV'n ble skrudd av så om noen vet om en måte å se nyere/senere episoder av 24 på utenom å måtte laste dem ned så tar jeg gjerne imot info om det 9062456[/snapback] tv2.no webtv, koster 30kr i uka Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 tv2.no webtv, koster 30kr i uka 9062693[/snapback] uhhh da så Ja Ja da for jeg ha tolomidghet da Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hehe, bruker selv webTV til å se på mot i brøste, hotel caesar osv. Også kan du betale med mobil tlf. Veldig enkelt og greit Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Du kan se den på tv-links.co.uk EDIT: Noen som husker hvilken episode vi er på? Endret 12. juli 2007 av Lightning- Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Du kan se den på tv-links.co.uk EDIT: Noen som husker hvilken episode vi er på? 9062817[/snapback] takker for den men står at jeg må ha divX plug ins eller noe sånt hvor for jeg tak i det ? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 http://www.google.no/search?hl=no&q=downlo...-s%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 har lastet end divX, emnd et fungerer fremdeles ikke ... Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Last ned firefox så fikser det seg nok automatisk eller så heter pluginnen "Divx web player" Endret 12. juli 2007 av Glutar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 eller så heter pluginnen "Divx web player" 9063375[/snapback] Jepp den har jeg Bruker Opera Men det funker på eldre sesonger, men der hakket det så at om jeg så skulle få sesong 6 til å funke så ville det hakket noe sykt så det er ikke verdt det .... Vet min DSL sucks Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er bare "stage 6" (vet ikke hva det betyr) som er bra kvalitet. Hvor hver episode du steamer tar 350mb. IE som jeg bruker installerer automatisk divx web player når jeg viste en Divx film for første gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå