erlnico Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Eg har nettopp kjøpt meg ein VW Polo og eg lurte på å kjøpe ein ny CD/Radio spiller. Har sett litt på denne Er det noen som har ein erfaring med denne? Og kva bør eg skjekke opp før eg eventuelt kjøper denne? Er det vanskelig å sette inn ein ny CD/Radio spiller? Endret 12. juli 2007 av fistersn Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror jeg heller ville kjøpt en Pioneer spiller til litt mer penger. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Oki. Noen forslag til hvilken? Helst ikke over 1500kr. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Denne er ikke så ille, broren min har den. Den har dessuten 2 rca utganger om skulle ville koble til en forsterker eller to. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Hm.. Veit du noko om det er lett å kople til og fra ein mp3 spiller til denne spilleren? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Aux-minijack inngang bak Står det om du har lest det som stod der. Det betyr at det er plugg og play. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Oki. Ikkje så galen den nei, men eg trur eg er nødt til å skjekke opp med noen som har peiling på bilstereo. Sjølv har eg ikkje peiling.... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alltid godt med flere meninger Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Denne er ikke så ille, broren min har den. Den har dessuten 2 rca utganger om skulle ville koble til en forsterker eller to. 9062732[/snapback] Kenwood KDC-W3537 kan tilkobles ipod/mp3 spiller i front, du får med fjernkontroll og blåtann muligheter også. koster 95,- mer Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Er det noe eg må huske på før eg bestiller ein CD spiller? Som f.eks. Størrelse og strømtilkoplings muligheter? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 nei, men du kan trenge spesialverktøy, eller mye tålmodighet for å få ut din gamle spiller. det er flere typer iso kontakter, men de aller fleste spillere blir nå levert med kontakter som kan kobles til iso standard kontakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå