brainwasher Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei. Jeg har en crusal 256 mb pc 2700 brikke , så har jeg bestemt meg for og kjøpe en til 256 brikke med prisene er jo så J##la dyre så det jeg lurer på er om jeg kjøpe en twinmos brikke ,og om det vil virke siden det er et nnet merke eller har ikke dette noe og si... Jeg vet hat jeg skal holde meg langt unna no-name brikkene.. Jeg har foresten et MSI kt3 ultra-aru hk, hvis det er til noe som helst hjelt?? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det burde gå greit,men for all del styr unna Twinmos Pc2700 de suger. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det beste er vel å kjøpe en til brikke av samme type som du har fra før. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor suger twinmos 2700?????? Gi meg en grunn??? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvorfor suger twinmos 2700?????? Gi meg en grunn??? Sånne som overklokker mye sier sånt, for det er ikke alltid du for overklokke like mye på ram brikkene selv om det er samme frabrikk som har laget dem. Som regel er alle ram brikkene bra, eg har bare gode erfaringer med merke twinmos men eg overklokker ikke noe på pc'en min. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har nevnt det noen ganger,jeg har testet Twinmos Ps2100 2stk. og Twinmos Pc 2700 2stk. ingen av dem klarer hva de lover hvis du setter instillingene for aggresivt i bios. Man burde forvente at Twinmos Pc2700 klarer hva de er beregnet for men de to jeg har klarer ikke over 140Mhz hvist jeg setter bios til cl2 og fast eller turbo,derfor suger dem. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har nevnt det noen ganger,jeg har testet Twinmos Ps2100 2stk. og Twinmos Pc 2700 2stk. ingen av dem klarer hva de lover hvis du setter instillingene for aggresivt i bios. Man burde forvente at Twinmos Pc2700 klarer hva de er beregnet for men de to jeg har klarer ikke over 140Mhz hvist jeg setter bios til cl2 og fast eller turbo,derfor suger dem. Jo men det er jo ikke riktig å si at de suger fordi du ikke klarer å overklokke dem. Er ikke det som teller det er om de er bra til normalt bruk, skulle eg ha overkokket min pc hadde eg kjøpt spesial ram brikker som er godkjent til overklokking. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det står ingen plasser at de ikke klarer fast eller turbo det gjorde dem ikke selv på cl2,5 det burde vært god nok grunn.Og sette en brikke som er berengnet til 166Mhz på 140 fordi den ikke klarer mere kaller jeg ikke direkte overklokking det er å ta for hardt i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå