LucarioX Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dessverre folkens, spillet er visst ikke prioritert fortiden av Nintendo, men kan bli gravd fram igjen senere. La oss ikke skrike så alt for mye. http://wii-fan.net/nyheter/20070712/644.html Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Doh. jeg husker det var dette var det mest spennende spillet jeg så i Wii boka som følger med spillene. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Trist å høre Dette spillet virket lovende å så også ut til å fungere perfekt sammen med wiimoten. Men det har vært fryktelig lite info og nyheter om dette spillet på lenge så jeg hadde faktisk glemt at det eksisterte helt til nå Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Så frem til dette spillet, men det er så mange gromtitler på vei til Wii at en islegging av dette spillet ikke bryr meg nevneverdig. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg hadde helt glemt det spillet. Men jeg husker at jeg syntes det så ganske kult ut. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg klarte aldri å skjønne hva som var så stort med dette spillet. Så kjedelig ut... Men trist at Nintendo ikke prioriterer "hardcore-gamere" mer Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Synes egentlig ikke det er så veldig stort tap. Wiien kunne trenge flere actionspill, men dette har alltid hørtes veldig grunnt og fjollete ut for meg. Liksom; "Og ja, han er en cyborg, og han har en HAMMER! Og han slår ting!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå