Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan kvitte seg med den røde fargen i kinn\nese

Joseph_G

Anbefalte innlegg

jeg har fælt røde kinn, og nesen er sånn passe rød, før var det mye verre, spesielt nesen(kviser o.l)

men kviser er jeg ferdig med, så altså, det jeg lurer på er, noen måte å bli kvitt rødfargen på? :)

og er det noen måte å "trene" kinnene på? :!:

Endret av bublegirl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du høyt blodtrykk. Ei jente jeg kjenner har det, men hun er litt.. vel, rund og blubben. Tren mye, kom i form, kanskje det hjelper?

9062622[/snapback]

jeg er gutt, sånn btw:p haha;D

og jeg trener fotballtreninger 3 ganger i uka, jogger hjemme , prøver å gjøre det 2-3 ganger, har en BMI på 21, altså er sånn rett ned liksom:p

kan det ha noe med at jeg liker godt sukkerholdige drikker, som f.eks saft\brus\pils evt spiser mye yoghurt?(spiser omtrent ikke annet siden muttern ikke er hjemme i feria:p)

evt mye pizza\hurtigmat?:)

jeg veit jeg må kutte ned på godteri\feit mat, det skal jeg klare, og skal begynne bringe med meg vannflaske som jeg drikker av, istedetfor brus and such stuff;)

kan det ha en positiv innvirkning om jeg spiser mer frukt\grønt?:)

Endret av bublegirl
Lenke til kommentar

Tja adet kan jo rett og slett være arvelig. Gen kan ligge i ro flere generasjoner før det kommer igjen, kanskje bestefaren din eller tremenningen din har et sånt problem?

Eller det kan være hudtypen din... Eller eller eller

Er du rød og varm, eller bare rød?

Uansett så er det sikkert ikke dumt å forandre kostholdet litt ;)

Lenke til kommentar

bare rød, litt varm grunnet sola nå til dags:p

kan det være noe med at jeg er for mye i sola\for lite, sitter for mye inne?

evt at jeg "blåser" opp kinnene, altså lukker munn for å blåse, gammel vane:p høhø

og kostholdet skal forbederes, siden vi skal opp i 1.divisjon i fotball til høsten, hæhæ:p

Lenke til kommentar

Trening vil ikke gjøre at du blir kvitt røde kinn, du får røde kinn fordi blodkarrene dine er "følsom". Du må unngå å vaske deg med renseprodukter som du etterpå skyller med vann, da blir kinnene dine enda mer irritert. Du kan kjøpe en fuktighetskrem som heter Rosaliac, den gjør at kinnene dine får en mer naturlig farge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...