perkristian876 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei Har nettop fått tak i en Yamaha DT 1988 Mod. Men eieren hadde ikke instruksjonsboken lenger. Det er noe galt med det elektriske, så det hadde vært greit å hatt ett koblingskjema eller noe sånt. Finnes det noen PDF'er eller liknende som jeg kan få tak i? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 hvis du venter til i morgen så skal jeg skanne inn koblingsskjema til deg Lenke til kommentar
perkristian876 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 hvis du venter til i morgen så skal jeg skanne inn koblingsskjema til deg 9063127[/snapback] Det hadde hjulpet mye Frontlykten virker ikke. En annen ting som jeg lurer litt på er hvorffor oljelampen lyser i fri. Skal den gjøre det? Den slutter når jeg setter mopeden i første gir. Noe anna rart er at når blinklyset står på blinker fri-indikasjons lampen, oljelampen og blinklys lampen samtidig. Jeg er foresten litt blank på mopeder osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå