Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt s/pdif modulen til P5V-VM SE DH

Anbefalte innlegg

`Heisann

Bestilte dette hovedkortet til mediapc'n min i god tro om at det hadde optisk ut, ettersom at det stod det i spesefikasjonene.

Men da jeg fikk det i dag oppdaget jeg at man måtte ha en ekstra modul, som kobles til inne på hovedkortet for og få optisk ut/ s/pdif.

Har leitet litt men finner ingen plass og kjøpe det, fant heller ikke noe info om den på asus sin side, eneste plassen jeg har sett den er i bruksanvisningen som det er ett bilde av den i, men ikke noe modell navn..

Så om noen har en anelse vær så snill og hyl ut må jo ha den :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nu må du høre hær lille apegutt!

E da fa.. ikke og mase, er jo akkurat dette forum er til for, hjelpe verandre og spørre om ting man lurer på.

Satset på at kansje noen andre i dette store forumet hadde lurt på det samme og funnet det ut eller at kansje flere lurte på det...

Så en enkel løsning seint på kvelden da man ikke kan ringe nettbutikken evnt er og spørre her åå forumet som vi da hjelper verandre, og man har muligheten og spørre om det meste...

For alt jeg vet så er det akkurat noen på forumet her som viste hva den het osv, så hadde jeg funnet det ut med engang, uten og ringe, men det hadde vært for enkelt kansje?

Endret av Itw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...