Ascubal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Heisann hoppsann, eller noe i den dur.. Merker at NorthBridge og Mosfet'ene mine blir ganske så varme (Go 8800 GTX varmeovn).. Så tanken streifer meg at disse kanskje kan trenge en smule bedre kjøling ettersom stock kjølinga ikke er å rope høyt hurra for.. Så, er det noen som har noen anbefalinger? Merk at NorthBrigde kjøleren har kun 2 feste"ører".. Mosfet kjøleren har vel en ganske normal pushpin sak. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Se her: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=181&mcat=c181 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har sett der, men jeg finner ikke helt kjølere som har den festemetoden jeg beskrev, mulig jeg ikke har sett godt nok etter men.. Blir glad for link til spesifikke kjølere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå