Disengage Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Heisann. Jeg har et par år gammelt Creative 5.1 surround anlegg til dataen. Veldig fornøyd med det til prisen jeg ga for det. (ca 1500 kr.) Spørsmålet mitt er: Tror dere dette funker til Playstation 3? Alle ledninger og utganger sett til side, så ender det jo opp i en USB kabel som går rett inn i PC'n. (eller i dette tilfellet, PS3.) Installasjons cd og sånn funker garantert ikke med PS3 sitt system men.. Kanskje den finner det automatisk. Tenkte jeg skulle spørre dere om akkurat det, og hvordan løsning ellers dere har. Men selfølgelig, det er jo ikke verre enn å bare prøve. :!: (har også hørt om noe sånn omformere eller noe sånt noe.. noen som har link?) Endret 12. juli 2007 av Disengage Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Okei, jeg prøvde nettopp å bare sette inn USB'n. Det funka ikke. Gikk inn på lyd innstillinger, og der står det at lyden må gå gjennom enten: "HDMI" ------------------------------------------ "OPTISK DIGITAL" -dolby digital 5.1 kan. -DTS 5.1 kan. -AAC -Lineær PCM 2 kan. 44,1 kHz -Lineær PCM 2 kan. 48 khZ ------------------------------------------ eller: "AUDIO INPUT KONTAKT/SCART/AV MULTI" ------------------------------------------ Jaja, tenkte jeg bare skulle nevne innstillingsalternativene, og spørre der hva som må til for å spille av lyd gjennom mine trofaste PC høytalere med USB utgang. Håper på seriøs hjelp (vet dere elsker å svare på sånt) Lenke til kommentar
Disengage Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ingen her i lignende situasjoner? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Som sagt det fins tre måter og overføre lyden på Ps3en på. HDMI , Optisk og Scartlyd. Har ikke høytalerne dine noe av de utgangene så går det nok dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå