Christian_Timland Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei. Jeg har probler med mitt Nettverk, problemet er at da jeg spiller spill som "World of Warcraft" så har jeg en extremt ustabil ping. Så jeg prøvde å ta "Ping www.google.no -t" i et commando vindu, dette førte til at jeg bare fikk svar på ca 80% av meldingene. Er det noen Genier her som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet så hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har du eller noen andre på nettverket nedlastingsklienter som står og går? Det høres ut som om det er noe som sluker båndbredden på internett-linjen din. Hva slags linje har du? Lenke til kommentar
tness Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kjører du trådløst? Hadde problemer med wow og høy ping, brukte da et 11Mbit kort, og sleit med høy ping, bytta til et 108Mbit kort, og ble mye bedre. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 1. Topic forklarer ikke problemet og bryter retningslinjene 2. Innholdet i tråden forklarer svært lite Hviket utstyr har du? Hvordan er det koblet opp? Hvilken leverandør (ISP)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå