Gå til innhold

1up yours - E3 pressconferences (MS/Nintendo/Sony)

KongRudi

Anbefalte innlegg

1 up yours

Podcast:

http://www.1up.com/do/feature?cId=3149993

1UP YOURS PODCAST

1UP Network E3 2007 Special 1 - Podcast - 07/11/2007Coming to you from Santa Monica it's the first of our daily E3 2007 podcast specials. The kickoff press briefings from the big three--Sony, Nintendo, and Microsoft--offered plenty to talk about. GFW's Shawn Elliot and 1UP News Editor Patrick Klepek join Garnett, John, and Shane to breakdown the performances and games on display. Our impromptu studio setup in the hotel room makes for some unique acoustics, but think of it as part of the ambiance. 

Download the Podcast:

Audio (32.4MB) - Length: 1:09:25

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse intressant.. :)

Om Microsoft sier de bl.a. at Halo-traileren dem vist ikke er verdig single-player delen av spillet, og mye diskusjon om CoD4, og så gjør dem narr av Peter Moore, og så snakker dem endel om Scene it er en Buzz-ripoff.

Om Nintendo, fokuserer dem på skuffelsen over at dem ikke viste mere for gamere, istedenfor casuals.. De er også overrasket over at dem ikke brydde seg med å vise så mye nytt til DS.

Wii Fit som ble en mislykket visning på pressekonferansen fungerte fint når dem spilte det etter konferansen, og det var veldig moro. :)

De er mest imponert over Sony, for de viste mest nytt, og de snakker litt om den nye PSP, det 2-farge puzzle-spillet som ser helt enormt kuult ut.

GT5 Prologue snakkes de litt om, en Burnout-utvikleren som hadde snakket om at dem måtte gå å se Killzone, og fortalte om detaljer der.

og endel annet, siden dette var det jeg husket i farten. :)

Lenke til kommentar
Ikke overraskende at du kun husker det negative med MS og kun det positive om Sony :p

9062098[/snapback]

Ikke overaskende at du er for dum til å å høre på podcasten, før du trekker konklusjoner over hva jeg husker i farten. :p

CoD4 diskusjonen er veldig positiv, og at traileren som ble vist av Halo 3 ikke er verdig spillet som er mye bedre er på ingen måte negativ heller...

Jeg ga bare en oppsumering over de tingene i podcasten jeg la mest merke til, prøvde på ingen måte å skrive alt den inneholdt, folk bør selvsagt høre på den selv.

Hvis det var så voldsomt mye positivt som jeg glemte kan jo du godt fylle på med en positiv ting eller to i tråden, å gi dem lyttere, istedenfor å bare komme med ukonstruktive beskyldninger.

Lenke til kommentar
Ikke overraskende at du kun husker det negative med MS og kun det positive om Sony :p

9062098[/snapback]

Ikke overaskende at du er for dum til å å høre på podcasten, før du trekker konklusjoner over hva jeg husker i farten. :p

CoD4 diskusjonen er veldig positiv, og at traileren som ble vist av Halo 3 ikke er verdig spillet som er mye bedre er på ingen måte negativ heller...

Jeg ga bare en oppsumering over de tingene i podcasten jeg la mest merke til, prøvde på ingen måte å skrive alt den inneholdt, folk bør selvsagt høre på den selv.

Hvis det var så voldsomt mye positivt som jeg glemte kan jo du godt fylle på med en positiv ting eller to i tråden, å gi dem lyttere, istedenfor å bare komme med ukonstruktive beskyldninger.

9064173[/snapback]

Det var ikke mye postivt, men det var da noen gode ord der om GeoW for PC, Cod4, Halo testen etter konferansen, Lost Odyssey og Live Arcade. De var alle enige om at det var en "safe" konferanse som viser at MS har en solid lineup denne høsten. Sony fikk fortjent den beste omtalen, og det er vel neppe mange uenige i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...