Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jenter utlendinger bedre enn norske?


Lekser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke rasist eller noe, og en mørk gutt kan godt være pen eller deilig, men jeg kunne aldri blitt sammen med en, skjønner ikke hvorfor egentlig,men ser jeg en mørk kar er det liksom.. .nei jeg vet ikke, har ikke noe imot svarte og hvite som er sammen liksom, men jeg har aldri blitt, og tror aldri jeg kommer til å bli forelsket i en mørkhudet mann.... hmm merkelig egentlig..

Lenke til kommentar
Ro ned, Bamsemumsen! Spørsmålet i seg selv er ikke så på trynet! Det kunne kanske vært litt bedre formulert som f.eks: "Tiltrekkes dere norske jenter mer av utenlandske, fargede gutter enn av ariske, hvite nordmenn?"...

 

Ser ikke helt problemet i å spørre om det. Ble faktisk selv ganske nysgjerrig på svarene som forhåpentligvis kommer...  :D

Du skal være forsiktig med å bruke ordet ariske i den sammenhengen.

9062499[/snapback]

 

Hvorfor det? Jeg skjønner at man fort kan tenke på Nazismen osv, men la meg derfor understreke at jeg mente hvit hud, blå øyne, blond hår, m.a.o. det klassiske nordiske utseende (selv om mesteparten av oss nordmenn faktisk ikke ser slik ut).

 

Ikke bland Nazisme eller rasisme inn i det begrepet i denne sammenhengen, er du snill! Mitt innlegg hadde ingen intensjoner om å dra noe nazi-dritt inn i denne diskusjonen, så hvis noen misforsto eller følte seg støtt, så beklager jeg det!

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Er ikke rasist eller noe, og en mørk gutt kan godt være pen eller deilig, men jeg kunne aldri blitt sammen med en, skjønner ikke hvorfor egentlig,men ser jeg en mørk kar er det liksom.. .nei jeg vet ikke, har ikke noe imot svarte og hvite som er sammen liksom, men jeg har aldri blitt, og tror aldri jeg kommer til å bli forelsket i en mørkhudet mann.... hmm merkelig egentlig..

9076702[/snapback]

 

Slik er det med meg og. Bare jeg er gutt.

Lenke til kommentar
Liker jenter gutter som er brune mer enn gutter som er norske?

 

Når jeg spør dette så mener jeg gutter som er Sør-Øst Asia.

f.eks India, Pakistan, Bangladesh osv

 

 

 

si hva dere mener jenter

 

 

Ser de mer attraktive ut?

9061869[/snapback]

Folk som jeg gikk på skole med nå i 10 hang mye sammen med utlendinger og ble sammen med dem og selvfølgelig ble de utnyttet :ermm:

 

Grunden tror jeg er fordi de faller for utlendingene fordi de er gamle nok til å ha bil, kan få skjegg osv.

 

Og så har de så utrolig bra selvtillit og tørr å sjekke opp jenter og er ganske sosiale.

 

Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!

Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har.

9062416[/snapback]

Joda, det finnes vel pakistanere med personlighet og er veltrente. Men jeg har enda ikke sett noen. . .

 

Har sett noen få veltrente, men personlighet? Nei, men har sett folk som er veltrente uten personlighet-

 

Er som regel badboy pakistanerne som får småchicksa.

 

Hvorfor det? Jeg skjønner at man fort kan tenke på Nazismen osv, men la meg derfor understreke at jeg mente hvit hud, blå øyne, blond hår, m.a.o. det klassiske nordiske utseende (selv om mesteparten av oss nordmenn faktisk ikke ser slik ut).

9078918[/snapback]

Jeg er akuratt lik det du breskrev der.

 

Lys hud, blå øyne og blondt hår.

 

Typisk arisk rase :ermm:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Du er vel mer nordisk/germansk enn arisk, om vi skal gå ut ifra hva en arier egentlig er.

Jeg tror egentlig enkelte jenter faller for andre enn nordmenn pga at det er spennende. Annen kultur, annet utseende og oppførsel. Det som er synd, er at det ofte egentlig er at de er noen år eldre, og som oftest har en eller annen BMW som de kjører rundt i. Og det er jo en del jenter på 14/15 som syns det er kult.

Lenke til kommentar
Du er vel mer nordisk/germansk enn arisk, om vi skal gå ut ifra hva en arier egentlig er.

Jeg tror egentlig enkelte jenter faller for andre enn nordmenn pga at det er spennende. Annen kultur, annet utseende og oppførsel. Det som er synd, er at det ofte egentlig er at de er noen år eldre, og som oftest har en eller annen BMW som de kjører rundt i. Og det er jo en del jenter på 14/15 som syns det er kult.

9083150[/snapback]

 

Ut ifra den beskrivelsen så passer vel rånere i den båsen.

Lenke til kommentar
Nei, det var ikke det jeg mente. Les litt om definisjonen av 'den ariske rase' så vil du fort forstå. Definisjonen passer ikke helt med fantasien du har rundt den.

9079061[/snapback]

 

Jeg vet definisjonen. "Arier" er en benevnselse, men også et begrep! Tror du skjønner hva jeg mente når du ser det i sammenheng med emnetittelen, så la oss droppe flisespikkeriet og gå tilbake til topic! :yes:

Lenke til kommentar

Får vel bringe litt fornuft inn i denne samtalen...

 

Tror en hver jente vil foretrekke en nordmann med god personlighet ovenfor en utlending med dårlig personlighet.

Tror også en hver jente vil foretrekke en utlending med god personlighet ovenfor en nordmann med dårlig personlighet.

 

Sånne tråder som dette er da helt meningsløse? Mye av det het er på grensa til rasisme. Ikke rart folk har problemer.

 

Det høres kanskje helt absurd ut, men utseendet teller faktisk minimalt... hvis du tenker på hvorfor det ble slutt mellom deg og eks'n f.eks., var det pga personlighet eller utseendet?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...