Lekser Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Liker jenter gutter som er brune mer enn gutter som er norske? Når jeg spør dette så mener jeg gutter som er Sør-Øst Asia. f.eks India, Pakistan, Bangladesh osv si hva dere mener jenter Ser de mer attraktive ut? Endret 14. juli 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jenter liker ikke små uerfarne tiåringer som deg hvertfall. Hvor teit kan man bli? "Liker jenter gutter med store muskler bulende ut under klærne?" "Liker jenter gutter med svære pikker?" Dette er forskjellig fra hver person, alle har sin smak. Noen jenter liker gutter med annen hudfarge, andre ikke. Noen liker gutter med brunt hår, andre liker gutter med lyst hår. Tenk litt selv. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Jenter liker ikke små uerfarne tiåringer som deg hvertfall. Hvor teit kan man bli? "Liker jenter gutter med store muskler bulende ut under klærne?" "Liker jenter gutter med svære pikker?" Dette er forskjellig fra hver person, alle har sin smak. Noen jenter liker gutter med annen hudfarge, andre ikke. Noen liker gutter med brunt hår, andre liker gutter med lyst hår. Tenk litt selv. 9061925[/snapback] Ro ned, Bamsemumsen! Spørsmålet i seg selv er ikke så på trynet! Det kunne kanske vært litt bedre formulert som f.eks: "Tiltrekkes dere norske jenter mer av utenlandske, fargede gutter enn av ariske, hvite nordmenn?"... Ser ikke helt problemet i å spørre om det. Ble faktisk selv ganske nysgjerrig på svarene som forhåpentligvis kommer... Endret 12. juli 2007 av LiamH Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jenter liker ikke små uerfarne tiåringer som deg hvertfall. Og de har enda mindre til overs for trangsynte og inntollerante mennesker som deg. (Ser på signaturen ja.) Som et svar til trådstarter så vil jeg si at det er forskjellig fra jente til jente hva de liker. Jeg vet at mange jenter synes gutter av typen Ronaldo som spiller for Man-U ser bra ut. Og han er jo litt brunere enn gjennomsnitts-nordmannen. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg tror jenter liker muskler godt. Spesielt bicep muskelen er vel populær. Dette vet jeg godt da jeg har observert jentene i lang tid i treningsstudio, og jeg får alltid et smil av de damene som eventuelt ligger der når jeg begynner å trene armene, hehe. Dette betyr ikke at ALLE jenter nødvendigvis gjør det, men de damene som eventuelt ikke gjør det, trenger ikke være i flertall. Jeg TROR de fleste jenter liker muskuløse menn som kan løfte dem opp, tvinne dem rundt i lufta, neida.. For å beskytte dem osv. Sant det? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Selvsagt liker jentene på GYMMEN deg som bygger. Muskler er ikke dumt det, men jeg kan bare fortelle deg at jentene fortrekker Brad Pitt & David Beckham sin kropp fremfor en kropp til en kroppsbygger. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Selvsagt liker jentene på GYMMEN deg som bygger. Muskler er ikke dumt det, men jeg kan bare fortelle deg at jentene fortrekker Brad Pitt & David Beckham sin kropp fremfor en kropp til en kroppsbygger. 9062197[/snapback] Er det noen forskjell mellom gymjenter og vanlige jenter? Probodybuildere tror jeg ikke er noe særlig attraktiv for jenter, dem er jo rett og slett bare for stor. Vi som er i treningsstudioet på hobby basis, vi trener bare for å holde oss i form, for å ha sånn passe med muskler på kroppen. Og det er jo denne mellomtingen som jenter liker best, som du selv sa. Så jeg er enig der. Klart, det er få jenter som vil ha en strek av et beinrangel, som er like tynn eller kanskje ennå tynnere enn hun er. Det er ingenting maskulint med det. Man går med dårlig selvtillitt og kan aldri beskytte henne noe (selv om det sjeldent er behov for det så gir det en viss trygghet og komfort i forholdet) og så er det jo selvfølgelig et pluss at man holder seg vedlike, og ikke blir en slappfisk, for man eldes jo alle. Men ontopic: Brunfarge, den må jentene få svare på selv hehe. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det noen forskjell mellom gymjenter og vanlige jenter? Selvsagt er det forskjell på de. Jenter som løfter synes jo såklart at gutter som løfter er heite. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har! Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ro ned, Bamsemumsen! Spørsmålet i seg selv er ikke så på trynet! Det kunne kanske vært litt bedre formulert som f.eks: "Tiltrekkes dere norske jenter mer av utenlandske, fargede gutter enn av ariske, hvite nordmenn?"... Ser ikke helt problemet i å spørre om det. Ble faktisk selv ganske nysgjerrig på svarene som forhåpentligvis kommer... Du skal være forsiktig med å bruke ordet ariske i den sammenhengen. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. 9062416[/snapback] Så du sier at alle pakistanske gutter er veltrente? tviler litt på det... Å forklar hva du mener med at de "har ÆRE som ikke norske guttene har"? EDIT: En annen grunn til at mørkhudete ser mer attraktive ut er for eksempel at de ser mer muskuløse ut enn de virkelig er (dette er pga at den mørke hudfargen gir en "effekt" og et inntrykk av at det er skygger flere plasser på kroppen, som oppstår på hvite menn oppstår når man har mye muskler.. Dette er også noe som fotobransjen bruker på modeller og lignende). Vil tro at jenter liker gutter med muskler fordi det viser at de er villig til å arbeide med noe, og legge innsats i noe, og at de ikke er late.. Endret 12. juli 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. 9062416[/snapback] HAHA. Glem det. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. 9062416[/snapback] HAHA. Glem det. 9062731[/snapback] He-He. Godt å høre at nordmenn ennå er attraktiv. *Selvtillitt steg fem hakk* Hva er ære btw? Å ligge på et teppe å be til mohammed? Endret 12. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette er ikke tråden for å diskutere hvem som har rett til å bo her i landet. Til tanker i de baner passer såpekassen eller en mer passende tråd i politikkategorien bedre. Flere poster er slettet. Jeg vil også minne om reglene for bruk av gjestefunksjonen. Poster som ikke dekker alle kravene kan bli slettet uten forvarsel. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. 9062416[/snapback] HAHA. Glem det. 9062731[/snapback] He-He. Godt å høre at nordmenn ennå er attraktiv. *Selvtillitt steg fem hakk* 9062752[/snapback] Du følte deg truet av bare én kommentar Jeg synes kroppsbygningen, med muskler, er viktigere enn hudfargen. En fin brunfarge (gjerne nordmann som vet å bevege seg ute i sola) er tiltrekkende, bare det ikke er for perfekt! Vil jo ikke føle seg utkonkurrert Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Pakistanske gutter er namnam, de er alltid vel trente og har en personlighet som ingen norske gutter har!Ingen kan si di imot ass fordi de har ÆRE som ikke norske guttene har. 9062416[/snapback] HAHA. Glem det. 9062731[/snapback] He-He. Godt å høre at nordmenn ennå er attraktiv. *Selvtillitt steg fem hakk* 9062752[/snapback] Du følte deg truet av bare én kommentar Jeg synes kroppsbygningen, med muskler, er viktigere enn hudfargen. En fin brunfarge (gjerne nordmann som vet å bevege seg ute i sola) er tiltrekkende, bare det ikke er for perfekt! Vil jo ikke føle seg utkonkurrert 9062824[/snapback] Jeg tok hennes kommentar som et kompliment, derfor jeg bare sa det for moro skyld. Jeg føler meg mere truet av deg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Folk har forskjellig smak, vanskelig å fatte det june-aid. Beklager at du er missunnelig på de som faktisk har klart å finne seg en dame. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvor teit kan man bli? "Liker jenter gutter med store muskler bulende ut under klærne?" "Liker jenter gutter med svære pikker?" 9061925[/snapback] Dette er langtifra dumme spørsmål. Med dagens skjønnhetsideal som også er rettet mot menn, får unge gutter inntrykk av at de må ha store muskler, stor pikk, være solbrun og ha perfekt hår til enhver tid for å i det hele tatt få et blikk av jenter. Såklart er det forvirrende. Idealene er like uoppnåelige for gutter som de alltid har vært for jenter. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg føler meg mere truet av deg Jasså? Noen som skyr sola her? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg føler meg mere truet av deg Jasså? Noen som skyr sola her? 9063019[/snapback] Såsåså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg