Mister_joney Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Post ditt beste black/white bilder her... Komenter og kritiser også andre sine bilder:) Bildet må være 800 pixler på den lengste siden:D Her er et bilde jeg tok for en nabo. Fikk se et bilde, og hun ville ha et til som kledde dette bildet... Slik ble resulltatet: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Siden ingen har tatt seg tid til å legge ut sitt eget s/h-bilde enda, så får jeg starte ballet. Jeg er jo ingen typisk s/h-fotograf, så utvalget er litt smalt. Jeg har et par, tre som jeg har postet tidligere, så jeg får velge et par av dem. Edit: Statuen av St. Peter er tatt med vanlig utrystning, mens bildet fra Fløybanen er tatt med et Konica Z300 kompaktkamera. Endret 12. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Er litt usikker på om eg liker dette bildet eller ikkje Støy og vignettering er lagt til i PS. Endret 12. juli 2007 av turnipkongen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg må innrømme at jeg har sans for sort-hvitt. Her er noen inntrykk fra Kenya. Disse bildene er mine første forsøk på å endre bilder fra farge til sort-hvitt. De har vært innom både Photoshop Elements og Gimp. Utgangspunktet var heller ikke optmale da originalene er i JPEG og tatt med et ikke-optimalt objektiv. Først en elefant som bare er helt sjef: Så et par fra familien hans: Så over til noe annet: Tom Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 har ganske mange sort-hvitt-bilder, men dette er noen jeg er ganske så fornøyd med.. det siste er ikke helt sort-hvitt, men det får gå.. (trykk for å få dem større) Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) OIOI, elsket det siste bildet ditt hardmongo! Kan du være så snill å gi DETALJERT beskrivelse fremgangsmåte? Hvordan fikk du til de "spesielle" fargene, og hvordan har du fått til de fine S/H nyansene i bilde nr. 2? EDIT: lefi Endret 12. juli 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan legge ut de tre jeg har blitt mest fornøyd med: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hardmongo: Jeg må si jeg likte nr 2 og 5. HDR, Tonemapping og svart/hvitt konvertering funker så absolutt Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har lekt meg litt i Lightroom med et resultat jeg er fornøyd med: Lenke til kommentar
gwh Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er selv bare helt på begynnerstadiet med S/H, men her er et jeg er rimelig fornøyd med. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Berre for å ha sagt det, så er dette bildet gjort akkurat sånn som eg vil ha det. Dei fleste vil syns at det burde vere med meir av båtane i bildet, at båtane ikkje bør vere så mørke osv, men dette var det resultatet eg likte, så slik vart det. (Var et spesielt uttrykk eg var ute etter) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Berre for å ha sagt det, så er dette bildet gjort akkurat sånn som eg vil ha det. Dei fleste vil syns at det burde vere med meir av båtane i bildet, at båtane ikkje bør vere så mørke osv, men dette var det resultatet eg likte, så slik vart det. (Var et spesielt uttrykk eg var ute etter) 9071067[/snapback] Synes det var råkult! likte absolutt utrykket ditt! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg likte også det bildet av de to båtene som rammer inn det "tomme" bildet. Akkurat som jeg ville gjort det selv med samme motiv. Her er et par s/h-bilder til fra meg. Nå har jeg ikke flere s/h-bilder å by på fra laptop'en, siden ingen av de bildene jeg har tatt i senere tid er ment som fargebilder. Disse to bildene er tatt i Kampala, Uganda. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kanskje en smule OT siden jeg ikke har jobbet mye med etterbehandlingen, men resultatet begynner å bli skremmende likt slik jeg ser bildene når jeg går rundt, så dette har blitt en slags foreløpig favoritt.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Typisk målsøkermåte å se verden på, he he. Liker slikt tilsynelatende helt meningsløst ukomponerte bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mine beste: A Long Time Ago Trikken Ulv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg diggt ulvebildet sitt, det gjorde seg godt i B/W. Flotte dyr. Mye bra her, får se om jeg kommer med noe jeg og, sånn etterhvert. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Dobbeltpost. Herved slettet. Endret 14. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nå har jeg løyet så mye i det siste, at nesetippen til stadighet toucher borti space-knappen. Det må det bli slutt på, så her er det siste bildet i min s/h-portfolio for sommeren. Også dette har tidligere vært publisert i en annen samletråd, dere kan gjette hvilken. Det er kanskje mitt favorittbilde innen den genren. Jeg ser også at jeg har et par bilder til i s/h, men de får vente litt til. Nå skulle all løgn vært oppklart. Endret 14. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 *Grave ned i arkivet* Tror ikke det er det beste, mne det eneste bilde jeg fant som jeg hadde i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå