BarteBaluba Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hei Har nettopp kjøpt meg et nytt lydkort Creatiev Audigy SE, når jeg skal stille volumet(master) åpnet jeg alsamixer for å stille på lyden men her var det mange "brytere" for lyd: http://bildr.no/view/84654 Hva skal jeg stille på for å få lyd? bruker bare et vanlig 2.1 høyttaler anlegg. Endret 12. juli 2007 av roberth1990 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Du kunne vel ikke ordne et litt større bilde, er du snill? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ubuntu, norsk. : Finn frem Volumekontroll (Alsa mixer ) . Sjekk brytere at ikke digital/ analog utgang er aktivert. Jeg måtte hake av her, fordi digital utgang var aktivert default. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Beklager men jeg skjønner ikke helt hva du mener er ikke særlig erfaren med lyd på linux, forrige lydkort jeg hadde var det bare å unmute og stille volumet på master og pcm. Endret 12. juli 2007 av roberth1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå