n4w Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Morn Har lyst til og kjøppe nytt speilrefleks kamra. Tar en god del bilder, men digitalkamraet mitt ble ødelagt for litt siden. Vil ikke ha et overdrevet et men et helt ok til rundt 5000 kr. Får jeg greit speilrefleks for det? Takk for svar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette har vi diskutert opp og ned i ukesvis. Sjekk diverse tråder i forumet, så skjønner du hva jeg mener. Konklusjonen er at du får en aldeles utmerket speilrefleks med et objektiv til 5.000,- Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Som han sier får du ett greit ett til den prisen. Og før du kommer med en ny tråd. Det er samme hvilket du velger ca. Alle er gjevnt over like gode. Though, jeg vil anbefale Nikon D40 for ytelse vs pris. Er nok det billigste alternativet. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Les første post i denne tråden før du leser deg blind på spesifikasjoner og dill og dall:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796012 Når det er sagt, finnes det en hel haug med tråder som omhandler "problemet" ditt. Les deg klok Om du sitter igjen med noen spesifikke spørsmål, er det bare å skyte i vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå