Runarivar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Har i en lengre tid traktet etter en PAL versjon av Killer 7 til Gamecube. Nytt, brukt eller misbrukt spiller ingen rolle såfremt det kan spilles. Har endevendt nettet, og finner desverre bare selgere som slettes ikke er interessert i å sende til Norge. Dersom noen opplyste sjeler her på forumet innehar informasjon vedrørende hvor man kan få tak i dette spillet, eller som kanskje til og med kan vurdere å selge sitt, hadde jeg satt stor pris på om dere tok kontakt På forhånd takk Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg har sett ett eks på EB games på Byporten i Oslo Lenke til kommentar
Runarivar Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hmms. Det er vel et godt stykke fra barteby desverre... Får vel ta en tur rundt i hovedstaden å titte litt i diverse bruktbutikker dersom jeg ikke kan finne andre alternativ. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du finner det på eBay. Hvis du f.eks har en PayPal-konto er det ikke dumt å bestille derfra. Her er PAL versjonen: http://cgi.ebay.co.uk/KILLER-7-NINTENDO-GA...1QQcmdZViewItem Endret 13. juli 2007 av Spaz Lenke til kommentar
Runarivar Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 ah, genialt. Fant ingen som giddet å sende til Europa ved siste titt, selv ikke med litt gode ord og smøring. Jeg er deg stor takk skyldig Spaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå