FonderPrism Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg lurte på om noen har et godt tips til hvilken mobil jeg skal kjøpe, sliter litt med å finne den rette her. Det jeg trenger i en mobil er: - Kamera, minst 2mpx - Kamera som tar gode og klare bilder (autofokus helst?) - Mulighet for minnekort - Raske/gode menyer - Pris maks 2500, helst rundt 2000-tallet Noen som vet om den perfekte mobilen til meg? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 k550i har mulighet for minnekort har 2 mp kamera med autofokus og gode raske menyer ligger på ca 2500 Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 6120 classic mener jeg er den beste telefonen. den oppnår de fleste kravene dine og den har symbian series 60 OS, og ligger litt over to lapper. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 2 megapiksler og 2 megapiksler.. du får se om bildene er som du tenker de skal være i testen på denne linken til k550 i prisguiden.. spørs hva du sammenligner med/hadde før. k550 sliter litt i lite lys. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Litt sent nå, men uansett. Takk for gode svar, men det endte med at jeg kjøpte K810i, altså noe over min prisklasse. Jeg fikk den for 2749,- hos CDON (tilbud), så jeg er ganske fornøyd. Er kjempefornøyd med telefonen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå