E23Dude Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 som topic noen som vet korti Lost Odyssey kommer ut? har gledet meg en stund på det spillet no Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) det var vel snakk om desember... Det blir mange rollespill framover også.. Blue Dragon, Lost Odessey også det derre Eternal Sonatra såg spennende ut.. Også Two worlds, men det fekk vel dårlige kritikker på PC? Endret 12. juli 2007 av Gotham Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ser fram til Lost Odessey selv her veldig bra med RPG til 360 ja, skal ha Blue Dragon og Eternal Sonata og Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Også Two worlds, men det fekk vel dårlige kritikker på PC? 9061686[/snapback] Skal nok ha Two Worlds uansett. Så vidt jeg fikk med meg ble spillet trukket mye pga bugs o.l., men Xbox360 versjonen skal visstnok være oppdatert med den nyeste patchen som forhåpentligvis har luket ut det verste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå