Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 I bow before jo. Også utbryter jeg. LoL (alfakrøll) U Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sånn som du skriver, skulle man tro at du fremdeles var full. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet det er smak og behag, men jeg skjønner ikke hvordan folk kan gå på fylla med 15 bokser/flasker smirnoff ice. Det er jo bare den ultimate oppskriften for oppkast og sukkersjokk.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Etter et par smirnof så verker det jo i tenna! Uff Når det gjelder at " er lei av å betale skatt for at folk skal pumpes" så er det i hvertfall bare tull.. Med så mye avgifter på alkohol, så burde pumping være inkludert i prisen! Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 ikke noe problem å dytte innpå ei helflaske med smirnoff vodka og 6 bokser smirnoff ice! Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Berre det var sakt so var eg på fest fredag, laurdag, søndag og mandag. Eg hadde ikkje i meg alt på 1 kveld Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 om du ikkje liker øl, trur eg ikkje du er hard nokk til å drikke 2 heilflasker vodka og 15 0,5 litere smirnoff Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skal på fest i helga og då tenkte eg og kjøpe ein del Smirnoff Ice (liker ikkje øl) og då tenkte eg og køpe Smirnoff Ice får ca 700,- men lure på kva som er best og kjøpe flaske eller boke? (pris) noke so veit ka menge det er i flaska og boksen? Haha.. Er du 13 år eller? Seriøs.. Bokser er 440 ml, sånn apropos.. Ikke en halvliter som en sa her.. om du ikkje liker øl, trur eg ikkje du er hard nokk til å drikke 2 heilflasker vodka og 15 0,5 litere smirnoff Finnes ikke 0,5 liter i norge i hvert fall.. Ta å skjerp tryne før du dømmer andre.. Lenke til kommentar
Kravik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vet det er smak og behag, men jeg skjønner ikke hvordan folk kan gå på fylla med 15 bokser/flasker smirnoff ice. Det er jo bare den ultimate oppskriften for oppkast og sukkersjokk.. Enig.. :| Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 om du ikkje liker øl, trur eg ikkje du er hard nokk til å drikke 2 heilflasker vodka og 15 0,5 litere smirnoff om du ikke liker øl har ikke no med hardhet å gjøre... herregud... tenk p åat fyren skal drikke/har drukket 3 dager i strekk, hvis man ikke gjør no annet enn å drikke fredag, lørdag og søndag, så er det en helt kurrant mengde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå