Gå til innhold

Smirnoff ice Boks VS Flaske

Anbefalte innlegg

Skal på fest i helga og då tenkte eg og kjøpe ein del Smirnoff Ice (liker ikkje øl) og då tenkte eg og køpe Smirnoff Ice får ca 700,- men lure på kva som er best og kjøpe flaske eller boke? (pris) noke so veit ka menge det er i flaska og boksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I helvete er det du skal? 15 bokser med Smirniff Ice og 2 helflasker med vodka? Du kommer til å dø av sukkerforgiftning!

Vil tro det holder mer enn nok med én helflaske for de fleste, så bruker du resten av pengene på en overpriset burger og taxi hjem.

Lenke til kommentar
kjøper bokser då så då blir det vel ca 15 boksa med Smirnoff ice og 2 heil flaske med Smirnoff vodka  :D blir litt av ein fest dettte

9061665[/snapback]

Si meg, har du vært mye på fest før?

9061844[/snapback]

Født i 1985 så han burde jo ha vært det. :ermm:

Lenke til kommentar

Skal te Breim Reise i måra kl 2 begynne og drikke då feste heile ferdag, laurdag og drikke på turen heimat på søndag sikkert. Får sjå kom mykje det er som går med :D

Og ja eg har festa mykje før, deusuten viss eg ikkje drikke alt kan no eg ha til neste fest og.

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Du kommer til å spy som et helvette! Er du klar over at det er 21 sukkerbiter pr. halvliter Smirnoff? Du kommer til å dø :cry:  Kan ikke si jeg misunner deg et sekund!

9069707[/snapback]

du snakker ihvertfall av egenerfaring som vi andre må lide for fra tid til annen :tease:

Lenke til kommentar
Du kommer til å spy som et helvette! Er du klar over at det er 21 sukkerbiter pr. halvliter Smirnoff? Du kommer til å dø :cry:  Kan ikke si jeg misunner deg et sekund!

9069707[/snapback]

du snakker ihvertfall av egenerfaring som vi andre må lide for fra tid til annen :tease:

9069913[/snapback]

Måkke du avsløre at du kjenner meg da :cry:

Lenke til kommentar

9069707[/snapback]

9069913[/snapback]

9069920[/snapback]

nei,jeg mener bare alle de skattepengene vi vanlige og sofistikerte mennesker må bruke på at sånne som deg skal pumpes annen hver helg

Lenke til kommentar

9069707[/snapback]

9069913[/snapback]

9069920[/snapback]

nei,jeg mener bare alle de skattepengene vi vanlige og sofistikerte mennesker må bruke på at sånne som deg skal pumpes annen hver helg

9069931[/snapback]

okioki...jeg har aldri blitt pumpet i mitt liv Charlotte....Men takk, hele forumet tror nå sikkert jeg er en drunken jente....Litt vel OT det her :nei:

Lenke til kommentar

Tur gikk heilt fint måtte ikkje spy, og ikkje pumpast aldri blitt det og kom aldri til og skje slutta før det går so langt desuten betaler eg 8-9000kr i skatt i mnd so det går no ikkje ut over deg "charlix".

Kjøpte 14 boks og 8 flaske Smirnoff ice og alt gikk ned, gikk berre med 1 heil flaske.

Ette mykje matt og drikke litt vanlig vaten, brus so går alt bra.

Poenge var og ha det morsomt ikkje seg drita full forast mulig. merka fort når det er på tide og slutte for kvelden.

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...