frohmage Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sitter her på en gammel laptop med messenger 4.7. Problemet er at hver gang jeg starter opp maskinen (eller starter opp messenger) logger den på min msn konto. Er det noen som veit hvordan jeg kan få tilbake påloggingsvinduet når programmet starter? Sikkert ikke noe stort problem, men jeg finner ikke noe under "options". Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Logg ut, og fjern at du har huket av for husk meg eller noe. Lenke til kommentar
RobertSo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 eller du kan laste ned ccleaner og fjerne dem derfra for godt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det er unødvendig å ha et eget program for noe som tar fem sekunder. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Takker for svar, men det har jeg forsøkt. Når jeg har logget ut får jeg valget "sign me in automatically" i påloggingsvinduet. Denne er ikke huket av, men msn fortsetter å logge seg på av seg selv... Kanskje en bug et sted i versjonen jeg bruker. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Glem den versjonen, seriøst. Putt dette i kjør og trykk enter: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Så kan du laste ned MSN live. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Gå inn på alternativer, der kan du velge vekk forskjelige elementer fra en liste som f.eks. fjerne msn today funksjonen med mer. Der er det også en for automatisk pålogging. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Den versjonen er nok fra før de implementerte msn today Jeg har i hvertfall ikke noe slikt valg i menyen. Jaja, da blir det nok som Frysning foreslår.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du har ikke vurdert en litt nyere msn klien enn 4.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå