Gå til innhold

Wihi, nytt headset :D

edge

Anbefalte innlegg

Etter at jeg klarte å ta livet av mine Koss Portapro ved hjelp av et lite rykk i ledninga, som sannsynligvis ordner seg med litt lodding, fant jeg ut at jeg ikke ville ha driten mer og starta å lete etter en god erstatning.

Etter mye om og men falt valget i dag på Creative HQ-1700, som jeg, overaskende nok, fikk til 398,- i Telebutikken.

Og de er FANTASTISKE. Knallgod lyd jeg aldri har opplevd maken til(OK, det er å overdrive, headset til dobbel pris er nok bedre), FIN bass(portapro taper stort på bassen) og kjempecomfy.

Me so happie :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grattis. Men hvis den ikke har mirkofon er den ikke verdt pengene.

9061463[/snapback]

Jeg får vondt inni meg av deg. Om "edge" bruker headsettet til annet enn sammen med spill på data-en er det selvfølgelig et godt kjøp for han. Man kjøper ikke traktor for å kjøre frem og tilbake til jobb med..

Lenke til kommentar
Grattis. Men hvis den ikke har mirkofon er den ikke verdt pengene.

9061463[/snapback]

Er litt dumt å gå med headset med mikrofon på gata/kjøpesenteret/skolen/flyplassen/flyet/andre steder.

Har dessuten et fint headset med mic på til spill(selv om det er smertefullt å ha på).

Lenke til kommentar
Jeg får vondt inni meg av deg. Om "edge" bruker headsettet til annet enn sammen med spill på data-en er det selvfølgelig et godt kjøp for han. Man kjøper ikke traktor for å kjøre frem og tilbake til jobb med..

Jaja, såklart. Jeg mener bare for mitt bruk. Dessuten sa han ikke hva han skal bruke det til.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...