Serqevx Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har mottat en Seagate Barracuda disk, men det var en slags lapp under den. Lurer litt på om denne skal sitte på eller fjernes, hvis den skal sitte på er jeg vel i trøbbel... har nemlig fjerna "halve" lappen, rivd løs liksom.... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Er det? Ok, takker for svar...stod ikke no om det på den men =) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 står det ikke noe om at hvis lappen fjernes, så bortfaller garantien? det gjør det på begge mine i alle fall Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Er det en av de tre lappene på dette bildet du mener? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ikke den lappen, den på undersiden av disken. Diger hvit lapp, med Seagate logo på...rare greier. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ikke den lappen, den på undersiden av disken. Diger hvit lapp, med Seagate logo på...rare greier. Ok da er det en annen sak, men eg lurer på en ting hvorfor rev du av lappen. Nei vet du hva, ta å ring til de du kjøpte disken av og spørr dem. Eg klarer ikke å huske om eg er helt med hvilken lapp du prater om, kan ikke huske å ha sett noen lapper over elektronikken før. Det er vel det du mener. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Rev du den av? Plaget den deg? Har en sånn lapp på WD'ene mine også, men den var lik som den Simen1 refererte til. Sikker på at du ikke så feil? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Disse bildene bør forklare: Altså, en stor hvit lapp uten mening under...skjønner ikke helt... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 hørt om reklame eller ? Det er bare for å "pynte" den metallplate som beskytter Seagates harddisk-underside. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ah Takk! Var virkelig i tvil. Om ikke dette gjorde det varmere osv...hehe, reklame på disker...jaja Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ah Takk! Var virkelig i tvil. Om ikke dette gjorde det varmere osv...hehe, reklame på disker...jaja Er og en lyddemper vil eg tro? Anngående varmen så blir den varmere om du har den på, men den er jo sånt fra frabrikken så er ikke noe å bry seg om varmen på grunn av reklamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå