valentino Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei. Har akkurat fått vite at jeg kom inn på studiet jeg søkte på i Bodø. Skal på på Handelshøgskolen på Mørkved. I den forbindelse trenger jeg litt tak over hodet. Alternativene på boligtorget er flatvold, hammarlia, høglimyra, nedre hammarlia og skavdalslia. Jeg har hørt at det er en av disse som ligger inn mot sentrum og derfor var ugunstig å leie i når jeg skal gå på skole på Mørkved. Har også hørt at det er en av disse som har veldig mye dårligere standard enn de andre, men jeg husker ikke hvilken det var. Om noen kunne oppklare det for meg hadde det vært fint. Ved å se på de forskjellige alternativene har jeg foreløpig til sterk vurdering Hammarlia og skavdalslia. Mest pga. dublettløsning og hems på hyblene. Hvilken av disse er den beste for meg, med tanke på standard og avstand til skolen? Er det tungtveiende grunner for at jeg skal vurdere en av de andre mye høyere? Håper noen kan ta seg tid til å svare på dette. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Skavdalslia og nedre hammarlia/øvre hammarlia har hybler som ble pusset opp i fjor sommer. Høglimyra blir pusset opp as we speak.Mange av hyblene blir gjort om til leiligheter. Flatvold er det studenthjemmet som ligger nærmest sentrum. Ca. 3 km unna. Skavdalslia ligger bland mang private hus, og rett ved en fotballbane. Det er mye barneaktivitet i området, så ha det i tankene. Hadde jeg skulle flyttet inn i noen av de selv, hadde jeg nok valgt nedre hammarlia. Etter min mening er det de fineste hyblene, og det ligger i et område som er litt mer "skjermet" enn f. eks skavdalslia. Håper det var til hjelp. Hilsen en tidligere ansatt i studentsamskibnaden i Bodø. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for tipsene. Håper bare jeg får en av de hyblene på mørkved. Frister lite med 1 mil til og fra skolen hver morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå