Lefse Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hmm.. jeg begynner og revurdere hva jeg skal kjøpe.. Etter en del lesing er jeg blitt usikker.. Jeg vurderer de dynavoice høyttalerene. Men er litt usikker.. Jeg har mest lyst på store som kan slå veldig kraftig ifra. Men når jeg ikke har forsterker til og få dette til så ser jeg egentlig ikke vitsen. Men har planer om og kjøpe effektforsterker i senere tid.. Men igjen, så kan jeg spare en god del penger om jeg kjøper dynavoice.. Mye billigere høytalere, trenger ikke ny forsterker. Jeg klarer ikke bestemme.. 9067810[/snapback] Er du ute etter kompakte høyttalere til en rimelig pris med slagkraftig bass, så kan CV VE-8 anbefales. De er også svært fintspillende til CV å være. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Argon 7249 er ikke å se bort ifra heller. Billige og meget fine. Den er produsert etter Hi-Fi Klubbens spesifikasjoner. Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har nå bestilt, og de heldige vinnerne ble : Cerwin Vega VE-8F Håper de lever opp til forventningene mine.. Takk for alle svar. Mye bra info;) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvilken forsterker skal du bruke til de? Kenwooden, eller bestilte du forsterker også? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var nok Kenwooden om jeg oppfattet det riktig Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hm, litt i svakeste laget den da. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det kan du godt si. Men ikke alle CV eiere som har samme vettet og peiling som deg vet du Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det tror nok jeg også. Du kan jo lese innlegget jeg skrev her hvor jeg regner ut at den yter ca 33watt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja,jeg så den. 33 watt pr kanal er ikke direkte skapt for CV. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Risikerer å svi spolene, evt ryke diskantene hvis man drar på litt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) De høyttalerne krever ikke enormt med watt, 2x50 ekte holder fint faktisk, men den receiveren blir rett og slett farlig svak. Men kan være det går, siden han bruker 2 av fem kanaler liksom. Da blir det jo ekstra strømreserver til overs fra strømforsyninga, slik at de to kanale blir litt ekstra strømsterke. Eller er jeg helt på jordet nå? Endret 16. juli 2007 av Lefse Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du er nok inne på noe der, men tror det kommer litt ann på hvordan forsterkeren er byggd opp Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er da ikke et selvfølge at alle forsterkere gjør det? Sånn jeg har oppfattet det så er det en funksjon som er mulig å oppdrive men ikke på alle forsterkere. Rett gjerne på meg om jeg tar feil. Men å si at det vil gå "bra" blir ganske vagt. Ja,han får spilt og sikkert høyt men vil ikke få den kontrollen over høyttalerne som han burde ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå