Gå til innhold

Funker wow på 3G nettet?

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte meg mobilt bredbånd fra Telenor og lurer på om det faktisk er mulig å spille wow på 3G nettet? (250-380 kbit/s) Jeg har ikke muligheten til å teste det nå så derfor spør jeg her om andre har erfaring.

Har litt problemer med å logge på MSN og derfot er jeg litt skeptisk til wow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun testet å spille med EDGE og kan si at det er alt annet enn morsomt... aldri mindre enn 700+ i ping, som regel er pingen på 1200+

Men det funker.. har også hatt litt krøll med å logge på msn, folk sier jeg logger av og på 30+ ganger på noen minutter enkelte ganger.

Lenke til kommentar

Det funker meddu får litt høy ping nå jeg testet det en gang på en av min 12timer vakter.

Fikk ca 1000-1400ms til bladfist pvp server med netcom sin 3g som jeg har.

Gled meg super-3g kommer til høsten

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Det funker meddu  får litt høy ping  nå jeg testet det  en gang  på en av min 12timer vakter.

Fikk ca 1000-1400ms til bladfist  pvp server med netcom sin 3g som jeg har.

Gled meg super-3g kommer til høsten

9070807[/snapback]

Ja, super-3g skal jo bygges ut iløpet av 2007 så da blir det vell kanskje enda litt bedre. Jeg får skaffe meg wow da jeg er hjemme så får vi se.

Lenke til kommentar

Jeg bor på Ulven i Oslo og har relativt god 3G-dekning. Testet et par ganger med WoW før jeg fikk nett fra Get, og hadde ca 300-400ms jevnt. Fungerte egentlig greit til alt bortsett fra BG.

Forutsetningen for at det skal gå såpass bra er at man avslutter alle andre programmer som bruker nettet i noen særlig grad.

Vil vel også tro at det går enda bedre dersom man er så heldig å bo innenfor dekningsområdet for HSDPA (3.5G).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...