Mandelpotet Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Er det noen muligheter for å finne ut hva som er blitt oppdatert på US-store på nettet? Er litt kronglete å dra frem nettkabelen bare for å sjekke om de har lagt til noe Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 eu store er også oppdatert sist jeg sjekka for 10 min siden ikke like mye som på US store men noe . The Simpsons Movie trailer [sD/720p/1080p] (free) Transformers trailer [sD/1080p] (free) 8 minute excerpt from Die Hard 4 [sD/720p/1080p] (free) Die Hard 4 trailer [sD/720p/1080p] (free) Uncharted: Drake's Fortune trailer (free) PSN Event Trailer (free) E3 2007 footage: Feel Ski trailer (free) Folklore trailer (free) High Velocity Bowling trailer (free) Killzone 2 trailer (free) LittleBigPlanet trailer (free) Pain trailer (free) Uncharted: Drake's Fortune trailer (free) WipEout HD trailer (free) Metal Gear Solid 4 trailer (free) Nucleus starter pack (free) Nucleus full game (£4.99) Lenke til kommentar
keungz Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Ohhh, konge! Gleder meg vilt til å komme hjem fra jobb nå, ja. En haug med trailere å laste ned! Edit: Ahh, så den er oppdatert igår faktisk. Glemte å sjekke før jeg dro på jobb. Endret 13. juli 2007 av keungz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå