kaken Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Angre på å kjøpe Wii er som å angre på å kjøpe en tyggispakke. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Angre på å kjøpe Wii er som å angre på å kjøpe en tyggispakke. den var dyp ass, hva mener du igrunn? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Angre på å kjøpe Wii er som å angre på å kjøpe en tyggispakke. Haha den var nice, selv om jeg ikke er helt enig(tror han mente at den var nokså billig, og at man ikke burde forvente at moroa skal vare så veldig lenge). Jeg er ihvertfall fornøyd med alle spilla som jeg har kjøpt, og mange av spilla der har noe som jeg føler 360 og PS3 spilla mangler. For eksempel sånn simpelhet som gjør deg avhenging akkurat som enkle internettspill og spill som smg. Angrer heller ikke på mitt kjøp av 360, og jeg har spilt de spilla jeg har kjøpt og lånt mye. Men det er jo litt kjipt hvis maskinen ryker da. Endret 26. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
goggys Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Angrer ikke selv om jeg ikke har brukt den alt for mye. Kommer en del spill fremover som jeg ser frem til. Blir mest til at jeg bruker ps3 til mediemaskin, og xbox til spill. Begge konsollene er bra, og angrer ikke på at jeg kjøpte noen av dem. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Angre ikke en eneste plass jeg heller. Skal det være noe jeg angrer på så er det at jeg var dum nok til å kjøpe en Wii OT. Forstår ikke dette. Greit nok, Wii har ikke hundrevis av kvalitetsspill akkurat, men det er jo en ny konsoll. Vær da litt tålmodige. X360 hadde også elendig utvalg det første året, samme som PS3 hadde (har ennå, mener jeg) Wii-en begynner faktisk å få et ganske solid spillbibliotek og nå, synes jeg. Hva er det som er så skuffende med konsollen? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Forstår ikke dette. Greit nok, Wii har ikke hundrevis av kvalitetsspill akkurat, men det er jo en ny konsoll. Vær da litt tålmodige. X360 hadde også elendig utvalg det første året, samme som PS3 hadde (har ennå, mener jeg)Wii-en begynner faktisk å få et ganske solid spillbibliotek og nå, synes jeg. Hva er det som er så skuffende med konsollen? Jeg tror Wii er litt for avansert for at alle utviklere skal lage et spill til det. Det er jo et genialt konsept, men, de fleste holder seg til det "vanlige", som er gamepads med 2 joysticker. Hadde Wii hatt titler som GTA:IV, CoD4:MW, Halo3, Skate, DMC4 osv, så ville den nok solgt mer. Men, ON-TOPIC: Nei, jeg angrer ikke i det hele tatt på kjøpet av min Xbox 360. 2000 kr for en Xbox 360 jeg tror vil overleve til neste generasjon konsoll kommer ut, med det beste utvalget av spill pr. i dag. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Angrer ikke ett sekund på kjøpet av 360. Har aldri hatt så mye moro med en konsoll som med 360. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Spillmessig angrer jeg ikke et sekund, men liker ikke bilde man får av PS3 sin Cell over tiden. Tror den kommer til å imponere kraftig i framtiden. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Xboksen var til reparasjon, og jeg trengte et spill. Endte opp med å kjøpe Legend of Zelda: Twilight Princess til Wii på impuls, og har aldri angret et sekund. Nå skal det sies at faktisk ikke eide en Wii da, så den ble kjøpt samtidig - på impuls, selvsagt. Greit nok tre tusen kroner for et spill kjøpt på impuls kan høres dyrt ut, men det var definitivt verdt det. Ikke at Zelda var så spesielt bra (bare meget bra, ikke sinnsykt fantastisk genialt bra), men selve konsollen at den beste konsollen jeg noensinne har prøvd. Greit grafikken ikke ser like bra ut som på xbox360 og PS3, men resten av konsollen gjør opp for det med genialt kontrollsystem, genialt "skrivebord", liten størrelse, enkel internett tilgang og så videre og så videre og så videre. Hadde jeg visst det da jeg kjøpte xboksen ville jeg nok ha spart pengene og kjøpt Wii istedet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Selv om min har vært på rep. to ganger angrer jeg ikke et mikrosekund, fordi jeg har hatt det så mye morro med alle de bra spillene. Nå i det siste har jeg spilt Burnout Paradise 14 timer siden torsdag kveld Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kjøpe en Nintendo Wii sommeren 2007. Trodde jeg skulle endelig komme meg vekk fra o-big-worldofwarcraft, men neida. Wii`en var alt for casual for min smak, så jeg gikk over til wow igjen. Rett før jul prøvde jeg en Xbox hos en bekjent. Da var det gjort. Ukes tid etterpå kjøpte jeg Xbox, og rett etter jul hadde jeg den i hjemmet. Nå spilles det som bare det. Dama var ikke så begeistret over at jeg solgte wii`en, men nå slipper jeg ikke til xboxen pga. Viva Piñata=)Drøss med titler jeg seg fram til. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Angrer kanskje på at jeg kjøpte Xbox360, driver å spare penger til PS3.. Men har hatt gode stunder med Xbox360, så jeg vil ikke selge den for å få penger til PS3. Får bare spare litt til:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har aldri angret Har hatt for mange timer moro med den. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, angrer ikke. Var litt i tvil om jeg skulle kjøpe den i førsten, siden jeg aldri hadde hatt en vanlig Xbox før og fortatt var glad i PS2. Endte likevel med at jeg kjøpte den på releasen og 360 har vært et av mine beste kjøp ever. Den og Nintendo Wii. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Angrer ikke et sekund.. Xboxen er en fin måte å få litt variasjon i pc spillinga Går jeg lei pc spill så tar jeg en runde eller to med Forza 2, Assassins Creed eller Oblivion. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Angrer ikke et nanosekund her heller. xbox 360 elite + nintendo wii = bra kombo! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har bare spilt gjennom GeoW noen ganger og prøvd noen andre spill på brutterns xbox. Har ikke vært noen problem med den bortsett fra at den har hatt problemer med å lese GeoW disken (som ser helt fin ut). Jeg skal kjøpe meg min egen med tiden og da blir det nok en Elite. Jeg har en PS3 og Wii fra før, der sistnevnte er og blir favoritten. PS3en brukes hovedsaklig til musikk og film avspilling. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 På ingen måte! Den beste konsollen jeg har hatt til dags dato er en Xbox 360. Mest morro med den. Mangler bare en ordentlig TV å spille på! Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg angrer på at jeg har hatt det sinnsykt moro med den over LiVE. Skulle ønske den var bra slik at jeg kunne måle min egen ulykkelighet opp mot dens eksellense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå